Aika hyvä sketsi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lyhyt yksinäinen mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23814502:
ööö....

Tossa alussa ainakin. Muuten ei vois vittujakaan kiinnostaa koko sketsi tai ketju, enkä halua edes miettiä, mitä aloittaja yrittää tuolla sketsillä sanoa, mutta siinä on AKU HIRVINIEMI! SE ON AIKA IHANA!

Siis mä en ainakaan pystyny ees keskittyyn et mitä siin sketsis sanottiin ku mää vaan haaveilin et kuin ihanaa ois olla Tommi Korpelan haaremissa ku me vaan oltas siin kaikkien niitten muitten naisten kans ja tuijotettas ihailevasti ylöspäin. Tommi on varppina mua ainaski päätä pitempi :>

[QUOTE="vieras";23814393]

Eikö LYM ymmärrä lukemaansa vai onko muuten vaan vaikeuksia erottaa omaisuus ja älykkyys toisistaan?[/QUOTE]

Tottakai tyhmälläkin voi olla rahaa. Ja älykäs voi olla köyhä. Mut keskimäärin älykkäät on rikkaampia kuin tyhmät. Ja noiden asioiden korrelaatio on aika iso.

Kyllä mä silti tajuun, että äly ja raha ei oo sama asia. Ja emmä itteeni pidäkkään minään nerona. Mut en ole idioottikaan, miksi mua väitetään täällä kun en suostu nielemään kaikkee paskaa tosta vaan.

Ja se miksi olen juuri tällä foorumilla heittämässä näitä juttuja... No oon ensinnäkin monella muullakin foorumilla, mutta ehkä eri aiheista enempi (muro esim.). Mutta tää on paras foorumi näille aiheille, koska täällä on naisia ja naisiin liittyvät asiat on mun elämässä menny huonoiten.

[QUOTE="vieras";23814638]Siis mä en ainakaan pystyny ees keskittyyn et mitä siin sketsis sanottiin ku mää vaan haaveilin et kuin ihanaa ois olla Tommi Korpelan haaremissa ku me vaan oltas siin kaikkien niitten muitten naisten kans ja tuijotettas ihailevasti ylöspäin. Tommi on varppina mua ainaski päätä pitempi :>[/QUOTE]

Joo varmaan oli vitsiä, mutta luulen, että jos Tommi Korpela tulis baaris ehdottelee naisille, niin 90 prossaa lähtis matkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Lyhyt yksinäinen mies;23814639:
Mutta tää on paras foorumi näille aiheille, koska täällä on naisia ja naisiin liittyvät asiat on mun elämässä menny huonoiten.

Kyllä sä olet sitten säälittävä reppana ruikutuksinesi. Mikään ei kuvota mua enempää kuin ruikuttava mies.

[QUOTE="Lila";23814662]Kyllä sä olet sitten säälittävä reppana ruikutuksinesi. Mikään ei kuvota mua enempää kuin ruikuttava mies.[/QUOTE]

Peesi. Mä näen sieluni silmin jonkun ruman 155 cm lyhyen reppana-miehen, joka kimeällä äänellään kitisee -tai sitten ei uskalla sanoa mitään tai katsoa päinkään, jos joku vähänkään naista muistuttava kävelee vastaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Lyhyt yksinäinen mies;23814639:
No oon ensinnäkin monella muullakin foorumilla, mutta ehkä eri aiheista enempi (muro esim.). Mutta tää on paras foorumi näille aiheille, koska täällä on naisia ja naisiin liittyvät asiat on mun elämässä menny huonoiten.

Mitä sä luulet saavuttavasi sillä, että valitata täällä aiheesta, vai haluatko sä vaan purkaa jossain? Mä suhtauduin suhun alkuun sympatialla ja ajattelin, että voit ihan milloin hyvänsä löytää itsellesi naisen, jos kerran pituus on ainoa "vika" (tyhmää puhua viasta, koska itse esimerkiksi pidän lyhyehköistä miehistä enemmän kuin pitkistä, ja tiedän muitakin joilla on sama maku), ja tarvitsisit korkeintaan vähän kannustusta. Mutta sitten selvis sun jutuista, että suhtaudut meihin naisiin tosi vihamielisesti, katkerasti ja halventavasti ja olet jo etukäteen päättänyt, että jos joku sut torjuu niin se johtuu sun pituudesta.

Mitä sä oikein haluat, että sulle täällä sanotaan?

[QUOTE="vieras";23814743]

Mitä sä oikein haluat, että sulle täällä sanotaan?[/QUOTE]

Haluun, että suomalaiset naiset tajuis, että ne on "seonneet". Naisten vaatimukset on jostain Cosmopolitaniesta sun muista vaikka oikeesti naiselle ei miehes merkkaa ulkonäkö tms...

Ja se, että ite vaadin ns. herkkubabyä... No mies on visuaalinen ja fyysinen luontaisesti. Nainen ei tossa mielessä vaan tarvii muuta.

Mut muuten lähinnä haluun näyttää toteen että oon oikeessa tietyissä jutuissa. Mut nyt tarttee lähtee salille reenaa ja sitten illalla kavereiden kans radalle.

Alkuperäinen kirjoittaja Lyhyt yksinäinen mies;23814654:
Joo varmaan oli vitsiä, mutta luulen, että jos Tommi Korpela tulis baaris ehdottelee naisille, niin 90 prossaa lähtis matkaan.

:'( Yyyyyhyyy Tommi Korpelaki saa ja mä eeeennn.. Äitiiiii tytöt on tyhmiiiiii...

Alkuperäinen kirjoittaja Lyhyt yksinäinen mies;23814828:
Haluun, että suomalaiset naiset tajuis, että ne on "seonneet". Naisten vaatimukset on jostain Cosmopolitaniesta sun muista vaikka oikeesti naiselle ei miehes merkkaa ulkonäkö tms...

Ja se, että ite vaadin ns. herkkubabyä... No mies on visuaalinen ja fyysinen luontaisesti. Nainen ei tossa mielessä vaan tarvii muuta.

Mut muuten lähinnä haluun näyttää toteen että oon oikeessa tietyissä jutuissa. Mut nyt tarttee lähtee salille reenaa ja sitten illalla kavereiden kans radalle.

Entäs sitten, jos olisitkin oikeassa? So what? Tekisikö se sinut onnelliseksi? Olisiko sinulla sitten hyvä parisuhde Elämäsi naisen kanssa?

Hoh hoijaa, että sä jaksat sitten olla tylsä.

No mun vaatimukset on kaukana Cosmopolitanin ällötyksistä ja todellakin ulkonäöllä on väliä, eli sä olet väärässä. Mutta valehtele itsellesi mitä haluat :). Idiootti.

:laugh: Ai vaadit, no siinähän vaadit :D Aika hiljaista kuulemma ollut?

Joo ei me naiset mitään tarvita. Aisaa vaan. Pitkältä mieheltä :p

No se nyt vaan vituttaa, että mimmit tuolla kauppakeskuksissa kävelee peput pystyssä suunnilleen "pane-mua"-kuteissa. Sit jos kerran provoo ni pitäis kans käyttätyy sen mukaan. Miehille toi on tuskaa ku kaikki paikat on täynnä viestejä siitä, että "nussitaan, nussitaan, nam, nam". Sitten kierii tuskissa kun tietää ettei voi saada ja sitten joku Urpo pääsee noita panemaan. Ja näyttäs pyörivän noi nuoremmat herkut kanssa noiden somalien sun muiden kanssa. Eli suomeks sanottuna mä elätän noi kaverit ensin ja sitten ne vielä panee Suomen muijia.

En oo rasisti, mutta tommonen pistää vihaksi. Että roudataan tänne elättejä ja sitten mimmit vielä jakaa niille estoitta.

Se nyt on vaan niin, että miehille seksi on niin tärkee asia, että melkein vois sanoo että se on ihmisoikeus. Tai miesoikeus. Sama kuin naisille on oikeus, siis Suomessa, olla tasa-arvonen. Ja tasa-arvo onkin jees, mut silti voi jostain asiasta maksaa jne.... Aina se on ok, että joku ostaa toiselta jotain semmosta mitä haluu...

No tulipas sekavaa, mutta nyt on kiire ---> salille

Alkuperäinen kirjoittaja Lyhyt yksinäinen mies;23814878:
Eli suomeks sanottuna mä elätän noi kaverit ensin ja sitten ne vielä panee Suomen muijia.

En oo rasisti, mutta tommonen pistää vihaksi. Että roudataan tänne elättejä ja sitten mimmit vielä jakaa niille estoitta.

Siis voi LYM parka, et sä oo tienny? Kato ku ne mamut saa sossusta sellasii lappui, ja sit ku ne näyttää sitä lappuu jolleki tsybylle, ni ne tsybyt antaa niille. Se on niinku harkinnanvarasta toimeentulotukee. Siis eihän se meidän naisten vika oo.

LYM, mikset vois ATMmäillä vaikka Suoli24:ssä niinkuin muutkin itsesäälissä kieriskelevät, katkerat ja sosiaalivammaiset luuserit?

Pakkoko täällä on pyöriä ihmisten joukossa joilla on elämä?

No se nyt vaan vituttaa, että mimmit tuolla kauppakeskuksissa kävelee peput pystyssä suunnilleen "pane-mua"-kuteissa. Sit jos kerran provoo ni pitäis kans käyttätyy sen mukaan. Miehille toi on tuskaa ku kaikki paikat on täynnä viestejä siitä, että "nussitaan, nussitaan, nam, nam". Sitten kierii tuskissa kun tietää ettei voi saada ja sitten joku Urpo pääsee noita panemaan. Ja näyttäs pyörivän noi nuoremmat herkut kanssa noiden somalien sun muiden kanssa. Eli suomeks sanottuna mä elätän noi kaverit ensin ja sitten ne vielä panee Suomen muijia.

Se nyt on vaan niin, että miehille seksi on niin tärkee asia, että melkein vois sanoo että se on ihmisoikeus. Tai miesoikeus. Sama kuin naisille on oikeus, siis Suomessa, olla tasa-arvonen. Ja tasa-arvo onkin jees, mut silti voi jostain asiasta maksaa jne.... Aina se on ok, että joku ostaa toiselta jotain semmosta mitä haluu...

Ota joku ruma nainen ja pane sitä pimeessä huoneessa aurinkolasit päässä, helpottais varmaan?

Huh, ootpas sä aikamoinen provo. :laugh:

Ei kukaan voi kirjottaa tällasta tosissaan.

Sori, mutta mulla on oikeus pukeutua just niin seksikkäästi kuin haluan, ei se tarkoita, että pitäisi jokaiselle kaupungin miehelle antaa. ;) Annan vain yhdelle.

Vitsi tän jätkän ketjut on viihdyttäviä. Naisissa on vikaa, kun ne haluaa hyvännäkösiä miehiä, mutta miehissä ei ole vikaa kun ne haluaa hyvännäköisiä naisia, koska se on miesten oikeus :D Ja se miksi tällä jätkällä ei ole naista ei tietenkään johdu siitä, että hänen mielestä parisuhde on sitä, että nainen palvelee miestä, vaan se johtuu siitä, että naiset ei halua lyhyttä miestä :D

Vitsi tän jätkän ketjut on viihdyttäviä. Naisissa on vikaa, kun ne haluaa hyvännäkösiä miehiä, mutta miehissä ei ole vikaa kun ne haluaa hyvännäköisiä naisia, koska se on miesten oikeus :D Ja se miksi tällä jätkällä ei ole naista ei tietenkään johdu siitä, että hänen mielestä parisuhde on sitä, että nainen palvelee miestä, vaan se johtuu siitä, että naiset ei halua lyhyttä miestä :D

Joo, ei tässä voi muuta kuin nauraa. :laugh:

Mulle tää paljastui kyllä provoksi jo muutama päivä sitten, kun ap kirjoitti ketjussaan "nirppis-naisista". Ei kukaan mies käytä ilmaisua "nirppis". Tarkoitti siis nirppanokkaisia naisia. :laugh: :laugh: :laugh:

Ap naureskelee kippurassa näyttöpäätteensä äärellä tälläkin hetkellä, kun noin moni meni provoon. :laugh:
Onneksi tuollaisia ihmisiä ei oikeasti ole, paitsi jossain Vammalassa (yhtään Sastamalalaisiin viittaamatta).

Yhteistyössä