Aika hyvä sketsi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lyhyt yksinäinen mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Lila";23815414]Jep. Kirjoitustyyli alkaa vaikuttaa naisen tavalta kirjoittaa. =)[/QUOTE]

Tyypillistä lytistämistä kun ei enää argumentit riitä. Aletaan väittää naisprovoksi. No just. Ja mitä tohon nirppis-sanaan tulee, niin sehän on ihan hyvä lyhenne. Mutjoo, kai se on helpompaa uskoo että kun joku lataa vähän liian rankkaa tekstiä, niin se on provo.

Toisaalta mulle on ihan sama mitä tän palstan eukot aattelee, taso on tullut todistettua. Jokainen joka lukee mun kirjotuksia ja vähän pohtii, niin tajuu että on siellä totuuden siementäkin. Ja kyl mä sen myönnän, et välil menee yli...

Meepä sinne radalle iskemään niitä kauniita ja fiksuja naisia, jotka on ihan ok sen kanssa, että oot paitsi ruma, myös tyhmä ja sovinistinen. Varmasti vientiä riittää. Tai jos ei riitä, niin syytä siitä lyhyyttäsi. :laugh:

Meepä sinne radalle iskemään niitä kauniita ja fiksuja naisia, jotka on ihan ok sen kanssa, että oot paitsi ruma, myös tyhmä ja sovinistinen. Varmasti vientiä riittää. Tai jos ei riitä, niin syytä siitä lyhyyttäsi. :laugh:

En ole ruma enkä tyhmä. Sovinismiksi voi sitten kutsua sitä, mimmonen meininki on melkein kaikkialla muualla paitsi Suomes.

Baari jää välii ku kaveri ei pääse, koska on niin vitun tossun alla. Vitun muija laitto kapulat rattaaseen just suomineito tyyliin. Viime hetkellä ja vittumaisesti. No katotaan jos sais jonkun muun messiin. Yksin ny ei viittis men.

Alkuperäinen kirjoittaja Lyhyt yksinäinen mies;23817218:
Tyypillistä lytistämistä kun ei enää argumentit riitä. Aletaan väittää naisprovoksi. No just. Ja mitä tohon nirppis-sanaan tulee, niin sehän on ihan hyvä lyhenne. Mutjoo, kai se on helpompaa uskoo että kun joku lataa vähän liian rankkaa tekstiä, niin se on provo.

Toisaalta mulle on ihan sama mitä tän palstan eukot aattelee, taso on tullut todistettua. Jokainen joka lukee mun kirjotuksia ja vähän pohtii, niin tajuu että on siellä totuuden siementäkin. Ja kyl mä sen myönnän, et välil menee yli...

Kun et kerran kelpaa naisille, niin mitäs jos alkaisit katsella miehiä? Isolle karjulle voisit olla ihan hyväkin seksilelu. :heart:

Jatka LYM, tässä saa taas päivän parhaat naurut. Saanko kysyä miks vielä olet täällä Suomessa, jos kerran kaikkialla muualla naiset palvelee miehiä, eikä edes välitä siitä, että mies on lyhyt?

[QUOTE="Lila";23817500]Kun et kerran kelpaa naisille, niin mitäs jos alkaisit katsella miehiä? Isolle karjulle voisit olla ihan hyväkin seksilelu. :heart:[/QUOTE]

Et sitten vaivautunut kommentoimaan tätä. Isolle homomiehelle olisit seksilelu. Mikä siinä mättää?

Samaan asemaanhan sinä nyt haluat thai-naisen, seksileluksi. Miksi et sitten itse haluaisi olla sellaisessa asemassa?

Äläpä mussuta. Missä kohtaa miehiä alistetaan Suomessa?

Monessakin asiassa, olen siitä jauhanukkin täällä, mut kuuroille korville menee kun mukamukatasa-arvo on sokaissu naisten mielet.

Mut miestä alistetaan lähinnä silleen, että naiset kiusaa seksuaalisesti perusmiehiä, mutta antaa sitten vaan PÄÄOSIN seuraaville ryhmille: kusipäille, ulkomaalaisille, spessu-alfoille jne. jne. Kunnon miehet jää ilman vääristyneiden miesihanteiden takia.

Asia on todella monimutkainen, joten sitä on vaikee yksinkertaisesti selittää. Ja jos yrittää, saa ittensä kuullostamaan tyhmältä. Ja tiiän et mut lytätään tänkin takia, mut ei se mitään, oon tottunut.

Nojuu, mut alanpa vetelee lisää pohjii ja tekee lähtöö baariin. Yks kaveri veti eilen megaöverit ja sano ettei lähe, mutta lähtee ny kummiskin. Siin on ÄIJÄ!

So long.

No esim. asevelvollisuudessa ja huoltajuuskiistoissa. Kyllä Suomessa on sekä naiset että miehet molemmat joissain asioissa epätasa-arvoisempia.

Kyllä, tasa-arvo ei täysin toteudu meillä Suomessakaan, molemmat, sekä miehet että naiset ovat joissain asioissa toisiinsa nähden epätasa-arvoisessa asemassa. On kuitenkin turha väittää, että miehet olisivat muka jotenkin huonommassa asemassa kuin naiset noin ylipäätään. Se ei pidä paikkaansa.

Kyllä, tasa-arvo ei täysin toteudu meillä Suomessakaan, molemmat, sekä miehet että naiset ovat joissain asioissa toisiinsa nähden epätasa-arvoisessa asemassa. On kuitenkin turha väittää, että miehet olisivat muka jotenkin huonommassa asemassa kuin naiset noin ylipäätään. Se ei pidä paikkaansa.

Totta. Ja LYM:n perustelut nyt ovat aivan naurettavia. Miehet ovat alistettuja, koska naisten ei tarvitse antaa heille :D :D

Oli tää provo tai ei niin noin tyhmiä miehiä on varmasti olemassa.

Tää on kyllä loistavaa viihdettä. Jätkä ihan tosissaan väittää että on miehen perusoikeus saada seksiä ja kaunis nainen. Kyllä naisellakin on seksuaaliset tarpeensa. Ja naisella on samanlainen oikeus vaatia tietynlaista ulkonäköä puolisoltaan. Mut tämä idiootti kuvittelee et kaikkien (hyvännäköisten) mimmien pitäis tyytyä johonki lyhyenläntään imbesilliin ihan vaan koska on typerää jos naisella on vaatimuksia miehen suhteen :D

Jos tää tyyppi on oikeasti mies, niin mä en ihmettele hetkeäkään ettei se saa naista :D ja se ei tasan johdu siitä lyhyydestä. Ja kuka nainen haluaa miehen joka on noin katkera kaikille naisille :D

Me ollaan täällä miehen kanssa naurettu ihan katketaksemme Lyhyen yksinäisen miehen jutuille. :D (Joo, oon lukenut sille näitä ääneen.) Tätä lisää, oli provo tai ei!

Mies muuten kommentoi, ettei ehkä mikään ihme jos naiset ei ole ihan hurmiossa sekstaamassa LYM:n kanssa, jos asenne on tuo, että nainen vaan jakaa ja antaa ja seksi on nimenomaan MIESTEN ihmisoikeus. Katsos kun naiset on ihan yhtä lailla seksuaalisia kuin miehet ja nauttii seksistä ja haluaa sitä, vaikkei ilmeisesti jostain kumman syystä sun kanssa. ;)

No tuota tuota. 6-12kk lain pakottama asepalvelus (ero orjuuteen?) on melko iso miinus miesten asemaan, naisilla ei kyllä ole mitään vastaavaa. Jos joku aikoo puhua tässä yhteydessä synnyttämisestä, esittää sitten ensin lainkohdan, jossa määritellään pakollinen synnyttämisvelvollisuus vankeusrangaistuksen uhalla ennen kolmattakymmenettä ikävuotta.

Se nyt oli ihan totta, että tuo "mä en saa niin mua sorretaan" on aika hilpeää tuubaa :D Tosi shokeeraavaa, että sekä viehättävillä naisilla että viehättävillä miehillä on parempi menekki kuin heillä, joita ei nykyisessä kauneusihanteessa pidetä viehättävinä.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä