aika järkyttävä näkymä oli äsken

Alkuperäinen kirjoittaja Beep:
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
p.s. toivottavasti muuten se ei palstaile täällä, sen tytön äiti:D :ashamed:

Toivottavasti palstailisi ja tajuaisi kuinka perseestä se äitinä on. Jos vaikka tajuais? No tuskin, kyllä huoli tulee ihan itsestään - terveillä.

niin on se parempi näin ja älä muuta sano, mä miehen kans olimme tosi vihaisia

Alkuperäinen kirjoittaja nn:
On varmaan näitä jeesustuleejapelastaa heimoja: ei mitään tolkkua kasvatuksessa. Ei haittaa jos muutama jää auton alle kun uutta tulee vuosittain.

Vielä niin suloinen lapsi, mielummin olisi antanut sen mulle hoidettavaksi, jos ei itse jaksa, tarkoitan siitä äitiä, niin ja vielä, sillä pienellä tytöllä oli hamee niin liikainen, tuntu että se oli joku oksennus, koska ainakin mulla oli silmälasit päällä ja katsoin hyvin siitä :(

Ensin asia, jos naapurikin osaisi sanoa että onko usein yksin niin sitten vaan ilmoitusta tekemään.
Mutta sitten se kysymys. Olitte siis eilen Jukuparkissa? Kun jostain ketjusta luin että just olitte menossa ja sitten sulle tuli kohtaus ja ajoitte päivystykseen... No tää ei kuulunut asiaan, sorry.

Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä kysymys:
Ensin asia, jos naapurikin osaisi sanoa että onko usein yksin niin sitten vaan ilmoitusta tekemään.
Mutta sitten se kysymys. Olitte siis eilen Jukuparkissa? Kun jostain ketjusta luin että just olitte menossa ja sitten sulle tuli kohtaus ja ajoitte päivystykseen... No tää ei kuulunut asiaan, sorry.

Eilen olimme kyllä, lauantaina tuli kohtaus ja oli pakko lähteä päivystykseen

Yhteistyössä