Aika noloa huutismyyjältä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja näin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

näin

Vieras
http://salattu.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=115965114

Huomasin tämän ilmoituksen heti kun oli laittanut. Pistin omiin kirjanmerkkeihin, ja nyt olen seurannut, että mitä siihen tulee, mutta eipä näy tulevan mitään.

Siis lupaa ekana että vaatetta tulee, ja sitten ei tulekaan.

Meinaan sitä, että jos alkuun laittaa kaksi vaatetta ja lupaa aarteita, niin pitäisi sinne sitten jotain tullakin, jos joku sitä huutaa. Eikä niin, että ostaja joutuu kyselemään, että tuleeko niitä lisäyksiä. Vaikka tyhmää tietty huutajallakin huutaa, jos ei tiedä että mitä huutaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Meinaan sitä, että jos alkuun laittaa kaksi vaatetta ja lupaa aarteita, niin pitäisi sinne sitten jotain tullakin, jos joku sitä huutaa. Eikä niin, että ostaja joutuu kyselemään, että tuleeko niitä lisäyksiä. Vaikka tyhmää tietty huutajallakin huutaa, jos ei tiedä että mitä huutaa.

Öh, ei kai kukaan huuda sen takia että "kohta tulee lisää samalla rahalla". Hitostako tietää oisko ne lupaukset ees mieleisiä?

Mä ainakin huudan niitä vaatteita joita kohteeseen jo kuuluu. En todellakaan huutele sillä ajatuksella että lisäyksiä sitten.

Plus että tuohan sanoi että lisäilee kun saa kaapit siivottua. Ehkä ei ole vielä kerennyt?

Minä taas en ole koskaan tajunnut sitä että laitetaan vaikkapa nyt esimerkkinä vaatepaketti
ensin paketissa on 2 vaatetta ja sitten luvataan lisää JOS huutoja tulee???
Siis miksi ei laita koko pakettia kerralla myyntiin ja laittakoot sitten sen lähtöhinnan sinne millä on valmis vähintään luopumaan,en tajua tuota että ensin pitää olla 100 huutajaa kunnes laitetaan lisää vaatetta pakettiin...jotenkin en vaan luota tällaiseen kaupankäyntiin.

Yhteistyössä