se seppälän turkoosi halterneck mekko, möisin omani ...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Verenpisara:
Sen verran vaan, että eihän se myyjän vika ole kun posti nyhtää pakettien lähettämisestä. Maxi kirjeellekin tulee hintaa siinä missä tavan paketillekin.

kuin nii? eikö maxikirje tuu jollain 5eurolla ja paketti ton 7,40e?
ja luulisinpa että toi tulis vielä halvemmalla,ellei sitten paina kovin paljoa...

Alkuperäinen kirjoittaja Pömppiäisen äiti:
Minä olen ollut väärässä. Luulin, että tavan-sanaa käytetään minun kiusaksi.

Mekosta: kenellä 50/52-kokoisella on pokkaa (lue: käsivarsia) pitää halterneck-mekkoa? Vai pidetäänkö aina jotain jakkua? Minä olen melkein tuota kokoa, eikä minulla kyllä ole koskaan hihatonta paitaa julkisilla paikoilla. :ashamed: :/

Mulla oli keväällä tuon mekon kanssa ruskea jakku jota en laittanut kiinni.

No mä olen kokoa 40-42 enkä ikimaailmassa laittaisi hihatonta asua, ei kestä kädet, joten ei kyllä voi joku 50-kokoinen tosiaankaan vilautella kinkunkokoisia allejaan. Inhottava ajatus.

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
Sen verran vaan, että eihän se myyjän vika ole kun posti nyhtää pakettien lähettämisestä. Maxi kirjeellekin tulee hintaa siinä missä tavan paketillekin.

ja luulisinpa että toi tulis vielä halvemmalla,ellei sitten paina kovin paljoa...

Mulle tuli maksikirjeessä kerran vaate postilaatikkoon jossa hintana 5,90.

250g maksaa 4,90
500g maksaa 7,70

Ensimmäisen luokan hintoja noi.

Onhan se 2e tietty säästöä, jos saa ton halvimman mukaan lähtemään. Mutta tosiasiassa ei ole kauheita hinnaneroja.

No tää on tietty sit mun näkökanta asiaan =)

Alkuperäinen kirjoittaja seppälän euron ale kuponki:
seppälän kupongilla sai eurolla tässä taannoin vaatteita,

No niin sai, mutta ei se tarkoita että tuon kyseinen mekko olisi sellainen!! Saattaa olla euron mekko tai sitten se on maksanut 49.90.

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:

Mulle tuli maksikirjeessä kerran vaate postilaatikkoon jossa hintana 5,90.

250g maksaa 4,90
500g maksaa 7,70

Ensimmäisen luokan hintoja noi.

Onhan se 2e tietty säästöä, jos saa ton halvimman mukaan lähtemään. Mutta tosiasiassa ei ole kauheita hinnaneroja.

No tää on tietty sit mun näkökanta asiaan =)

Maksikirje alle 250g -> 3,75 euroa, alle 500g -> 5,90 euroa (postin hinnastosta)

Mutta jos saa mahtumaan alle kolmen sentin paksuseen lähetykseen niin alle 500g tulee 2,70 eurolla ja alle kilokin neljällä eurolla. :) Että kyllä sitä pakkaamista kannattaa harjotella jos paljon lähettää tavaraa :D

Alkuperäinen kirjoittaja jfc:
No mä olen kokoa 40-42 enkä ikimaailmassa laittaisi hihatonta asua, ei kestä kädet, joten ei kyllä voi joku 50-kokoinen tosiaankaan vilautella kinkunkokoisia allejaan. Inhottava ajatus.

Eiköhän kaikilla ole koosta ja alleista riippumatta oikeus käyttää hihatonta asua, jos itse haluavat! Kyllä isokokoisetkin ihmiset saa pukeutua ihan ku muutkin!!! Sehän on vaan hyvä että on ihmisiä joilla on niin hyvä itsetunto..

Mä tuonne aiemmin kirjoitin, että itse käytin tuon mekon kanssa ruskeaa jakkua...

Muutes te jotka sanotte, että euron kupongilla ostettu. Kannattaisiko lukea toi aloitus uusiks? =)
Meinaan tuo mekko on ostettu KEVÄÄLLÄ ja nythän ne euron päivät vasta oli =)

oli aloitus mikä tahansa,ja kirjoitettu keväällä ostettu,joku uskoo joku ei,ja seppälä pisti myyntiin kun eurolla sai niin koko varaston miksei myös näitä olisi ollut,myynnissä oli myös sellaisia vaatteita joita näin viime talvena , et revi siitä,ja huom,ap sanoi laputkin vielä kiinni.

Alkuperäinen kirjoittaja seppälän euron kuponki:
Muutes te jotka sanotte, että euron kupongilla ostettu. Kannattaisiko lukea toi aloitus uusiks? =)
Meinaan tuo mekko on ostettu KEVÄÄLLÄ ja nythän ne euron päivät vasta oli =)

oli aloitus mikä tahansa,ja kirjoitettu keväällä ostettu,joku uskoo joku ei,ja seppälä pisti myyntiin kun eurolla sai niin koko varaston miksei myös näitä olisi ollut,myynnissä oli myös sellaisia vaatteita joita näin viime talvena , et revi siitä,ja huom,ap sanoi laputkin vielä kiinni.

Minä vain sanoin mitä aloituksessa luki, se siitä.
Minä kun en kehtaa ruveta jonninjoutavasta tappelemaan. Laitoin vain mitä oli, että revi siitä =)

Nyt varmaan aika moni epäilee Seppälän vaatteita EURON vaatteiksi...
Tuli sieltä itsekin muutamia vaatteita ostettua EURON kappale... Enkä kyllä myy niitä missään (pidetään ihan itse) ... :whistle:

ikävää että sulla on noin huono itsetunto :|

Alkuperäinen kirjoittaja muratti:

Eiköhän kaikilla ole koosta ja alleista riippumatta oikeus käyttää hihatonta asua, jos itse haluavat! Kyllä isokokoisetkin ihmiset saa pukeutua ihan ku muutkin!!! Sehän on vaan hyvä että on ihmisiä joilla on niin hyvä itsetunto..

Itse olen sitä mieltä, että itsetunto ei ole se, joka ratkaisee pukeutumisen. Onko ihmisellä hyvä itsetunto, jos hän kulkee alasti? Ei todellakaan. Tyylitaju ja toisten huomioonottaminen ainakin juhlatilaisuuksissa olisi paikallaan. Katukuvaan sitä tuskin on mahdollista edes toivoa.

Jos itse pukeudun juhlimaan toisia ihmisiä, kunnioittamaan heidän suurta päiväänsä (häät, ristiäiset tai vaikka hautajaiset) ei kyse ole minusta, ja minun itsetunnostani. En missään tapauksessa pukeutuisi siten, että toiset vaivautuvat takiani. Ja kyllä, jos naisella on toistasataa kiloa elopainoa ja nahka löysää kuin pullataikina, on nimenomaan toisten huomioonottamista pukeutua siten, että muiden ei ole pakko siirrellä niitä alleja lautasiltaan missään siunaustilaisuudessa ja menettää siksi ruokahaluaan.

Tasapuolisuuden vuoksi sanottakoon, että jokaisessa ihmisessä on niitä kauniitakin piirteitä, joita voi pukeutumisella korostaa tai sitten ei todellakaan.

Moni hoikkakin ihminen saa minut usein kuisaantuneeksi; tuossa taannoin jonotin eräässä virastossa ainakin puoli tuntia orientaalinaikkosen perässä, jonka anaali paistoi hemmetti vieköön niiden pikkuriikkisten stringien takaa, joiden päälle hän oli jonkun tennissukankokoisen hameen sitten kietaissut. Viettäkööt kukin kotonaan aikaansa vaikka ämpäriin pukeutuneena, mutta....

...jos sitä on toteutettava kodin ulkopuolella julkisissa paikoissa, kyse ei todellakaan ole itsetunnosta, vaan erittäin huonosta tilannetajusta ja olemattomasta tapakasvatuksesta. Amen.

Alkuperäinen kirjoittaja Bree:

ikävää että sulla on noin huono itsetunto :|

Minusta se on tyylitajua ja huomaavaisuutta, että peittää allit jos sellaiset on. Itsenäisyyspäivän juhlissakin aika tyylitöntä jos isokokoinen, iäkäs ihminen on hihattomassa, ilman mitään peittoa käsivarsillaan... tyylikkäät pitävät joko hihallista tai käyttävät esim. huivia :)

johan taas jaksatte! mekko ostettu keväällä tai alkukesää kun tuo oli... voin kyllä löytää jostain vielä sen kuitinkin 49,95e. ja toisekseen juu kävin euron ostoksilla seppälässä muutama viikko sitten, meillä päin ei noita mekkoja ole enää seppälässä ollut aikoihin, loppuivat parin viikon sisään kun niitä tuli. olisin heti käyny sen pienemmän ostamassa.
kolmanneks joku kerkes jo laittaakkin; "se ei oo tyhmä joka pyytä se on hullu joka maksaa"! = )
neljänneks, olen sen verta monta pakettia lähettäny et tiiän et pk tulee 7,40e rouvat on hyvät ja menee viikkaan niitä rääsyjään ja kiikuttaa postiin euron kera! ja tapanani on palauttaa ylimenevä osa takaisin jos meneekin halvemmalla! alle A4/3cm paksuun/500g painava kirje menee 5,80e, tiedoksi vain että tämä hamonen ei mahdu A4 kirjekuoreen alle 3cm kirjeenä! *ex postin työntekijä*.
viitennex, juup ilmossa virhe, laput on mutta ei kiinni, repäsin ne irti kun olin mekkoa ennen häitä koklaamassa. ja tietääkseni *palaten vielä tuohon euron kamppanjaan* niin eikös ne olleet ale tuotteista, ja mun tietääkseni aletuotteiden lapuissa on ne tussi viivat... ei oo tässä lapussa mitään merkintöjä!
kuutennex, juup olisin laittanut läskeistä huolimatta mekon päälleni kauniin leveän huivin kera! en pahemmin häpeile läskejäni, ja tiedoksi että nykyään osaavat tehdä vartalon myötäisiä vaatteita myös isoille naisille koska meitäkin on todella monen mallista, kuulun itse niihin joilla ei läskit ns. roiku vaan olen pitkä ja mielestäni suht sopusuhtainen kokooni nähden! et silleen!!

Alkuperäinen kirjoittaja tota juuuuuh:
mut mielen kiintoista et myy kokoa 40-54..........

miten niin mielenkiintoista?? raskaus aikana käytin isojen naisten vaatteita kokoa 52-54 raskauden jälkeen kokoa 50 nyt sain tiputettua kokoon 46/48... mitä ihmeellistä siinä on?? osa noista uusista 52-54 vaatteista on äitini.

Yhteistyössä