Alkuperäinen kirjoittaja muratti:
Alkuperäinen kirjoittaja jfc:
No mä olen kokoa 40-42 enkä ikimaailmassa laittaisi hihatonta asua, ei kestä kädet, joten ei kyllä voi joku 50-kokoinen tosiaankaan vilautella kinkunkokoisia allejaan. Inhottava ajatus.
Eiköhän kaikilla ole koosta ja alleista riippumatta oikeus käyttää hihatonta asua, jos itse haluavat! Kyllä isokokoisetkin ihmiset saa pukeutua ihan ku muutkin!!! Sehän on vaan hyvä että on ihmisiä joilla on niin hyvä itsetunto..
Itse olen sitä mieltä, että itsetunto ei ole se, joka ratkaisee pukeutumisen. Onko ihmisellä hyvä itsetunto, jos hän kulkee alasti? Ei todellakaan. Tyylitaju ja toisten huomioonottaminen ainakin juhlatilaisuuksissa olisi paikallaan. Katukuvaan sitä tuskin on mahdollista edes toivoa.
Jos itse pukeudun juhlimaan toisia ihmisiä, kunnioittamaan heidän suurta päiväänsä (häät, ristiäiset tai vaikka hautajaiset) ei kyse ole minusta, ja minun itsetunnostani. En missään tapauksessa pukeutuisi siten, että toiset vaivautuvat takiani. Ja kyllä, jos naisella on toistasataa kiloa elopainoa ja nahka löysää kuin pullataikina, on nimenomaan toisten huomioonottamista pukeutua siten, että muiden ei ole pakko siirrellä niitä alleja lautasiltaan missään siunaustilaisuudessa ja menettää siksi ruokahaluaan.
Tasapuolisuuden vuoksi sanottakoon, että jokaisessa ihmisessä on niitä kauniitakin piirteitä, joita voi pukeutumisella korostaa tai sitten ei todellakaan.
Moni hoikkakin ihminen saa minut usein kuisaantuneeksi; tuossa taannoin jonotin eräässä virastossa ainakin puoli tuntia orientaalinaikkosen perässä, jonka anaali paistoi hemmetti vieköön niiden pikkuriikkisten stringien takaa, joiden päälle hän oli jonkun tennissukankokoisen hameen sitten kietaissut. Viettäkööt kukin kotonaan aikaansa vaikka ämpäriin pukeutuneena, mutta....
...jos sitä on toteutettava kodin ulkopuolella julkisissa paikoissa, kyse ei todellakaan ole itsetunnosta, vaan erittäin huonosta tilannetajusta ja olemattomasta tapakasvatuksesta. Amen.