se seppälän turkoosi halterneck mekko, möisin omani ...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En mä ainakaan alkaisi kesähelteillä pukeen päälleni jakkua, vain sen takia että jotain ällöttää mun allit. Katseen voi kääntää, tai hommata samanlaiset silmälaput mitä on hevosilla raveissa. Tai mustat laput silmien päälle, niin ei näe mitään. Mitä ei näe, se ei haittaakkaan, mr Monkin sanoin :D

http://www.posti.fi/kortitjakirjeet/kotimaankortitjakirjeet/kirje.html

Aloittaja voi käydä tuolta katsomassa mitä posti itse on mieltä mikä menee kirjeenä ja mikä on maksi ja paketti. On meinaan mittoja vähän enemmän kuin A4 verran tuolla enimmäismäärällä kirjeessä.

niin ja jäi pois että ennen raskautta koko oli likempänä 40 kuin 50 = / mutta sehän ei kuulu teille millään lailla! onpa tuola monta muutakin jotka myy koko suvun tavaroita.. mistä tiedät myynkö omiani vai koko lähi suvun...?

hirvee meteli siitä että, on muka euron mekko. HALOOO!!! EI KAIKKI KÄYNY KUPONKIOSTOKSILLA!! EN MINÄKÄÄN!! Täällä on seppälässä vieläkin sama mekko hintaan 39,90 osu vaan silmään, kun tänään juuri kävin....

noin niin..mitähän mulla on 40 kokoista myynnissä..kenkiä juu! heh!! löytyy 39-42 mallista riippuen aivan samalla lailla kuin vaatteissakin, on mull nytkin käytössä paita jossa koko lappu 38 vaikka käytän kokoa 48... malleja ja kokoja on monia!! huvittaa vain nuo teiän jutut, ei voi muuta sanoa!

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
hirvee meteli siitä että, on muka euron mekko. HALOOO!!! EI KAIKKI KÄYNY KUPONKIOSTOKSILLA!! EN MINÄKÄÄN!! Täällä on seppälässä vieläkin sama mekko hintaan 39,90 osu vaan silmään, kun tänään juuri kävin....

missä on hintaan 39,90e tuo mekko, maksoin 49,95e lappu on tossa vieressä.. lähden het ostaan sen pienemmän koon.

Alkuperäinen kirjoittaja jfc:
No mä olen kokoa 40-42 enkä ikimaailmassa laittaisi hihatonta asua, ei kestä kädet, joten ei kyllä voi joku 50-kokoinen tosiaankaan vilautella kinkunkokoisia allejaan. Inhottava ajatus.

Tosi monien mielestä isot ihmiset on aina lihavia ja löysiä?!
Tajutkaahan nyt, että ihminen voi olla iso, olematta läski.
Ja tosi hieno tuo mekko!
Miksi kaikki täällä vain mollaa ja haukkuu?
Mulla ei ole mahdollisuutta käydä seppälässä tai muussakaan vastaavassa kaupassa. Mulle on ihan sama, mistä vaate on alkujaan, ja mitä maksanut, jos voin ostaa sen kotoa päin,sopivalla hinnalla, lähtemättä ajamaan 100kilometriä!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En mä ainakaan alkaisi kesähelteillä pukeen päälleni jakkua, vain sen takia että jotain ällöttää mun allit. Katseen voi kääntää, tai hommata samanlaiset silmälaput mitä on hevosilla raveissa. Tai mustat laput silmien päälle, niin ei näe mitään. Mitä ei näe, se ei haittaakkaan, mr Monkin sanoin :D

Mä en halua näyttää mun allejani ja läskejäni ihan sen takia, että ne häiritsee mua itseäni. Yritä siinä sitten juhlia kun vähän väliä miettii niitä läskejään ja haluaisi niitä peittoon. Mielummin peitän ne läskit ja pidän hauskaa.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:

missä on hintaan 39,90e tuo mekko, maksoin 49,95e lappu on tossa vieressä.. lähden het ostaan sen pienemmän koon.

Meidän naapurikunnassa myydään tuota mekkoa hintaan 39.90, on alennusvaatteissa.

EI KAIKKI KÄYNY KUPONKIOSTOKSILLA

Mä en käyny kuponkiostoksilla, koska lähin Seppälä 30km päässä eikä sinne kannata lähteä ostamaan yhtä euron vaatetta. Kun eihän niitä kuponkeja saanut kerralla käyttää kuin yhden...

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:

Mä en halua näyttää mun allejani ja läskejäni ihan sen takia, että ne häiritsee mua itseäni. Yritä siinä sitten juhlia kun vähän väliä miettii niitä läskejään ja haluaisi niitä peittoon. Mielummin peitän ne läskit ja pidän hauskaa.

Sä peität ne itsesi takia, et toisten.

EI KAIKKI KÄYNY KUPONKIOSTOKSILLA

Mä en käyny kuponkiostoksilla, koska lähin Seppälä 30km päässä eikä sinne kannata lähteä ostamaan yhtä euron vaatetta. Kun eihän niitä kuponkeja saanut kerralla käyttää kuin yhden...

joo,mä en olis edes kehdannut mennä ostaa.

Olettepa taas kerran saaneet iskeä jonkun kimppuun kuin räksyttävä hyeena lauma. just sitä te olette täällä, hävetkää.
Mitä helevatun väliä sillä on kuka myy mitäkin ja millä hinnalla. Tais vain olla sopivasti LÄSKI jota haukkua. hävetkää.
Kyllä kannattaisi miettiä sen toisenkin kerran ennenkuin alkaa mollaamaan toisia. Kyllä kaikilla on vapaus myydä vaikka niitä euron alennus tuotteita, jos ne ei vaikka sopinutkaan päälle. Voi jeesus teijän kanssa, ja en edes ole uskovainen.
Ja sitten niistä postimaksuista, jokainen saa ihan itse määritellä mitä laittaa paketoimisen vaivasta + bensa kuluja postiin viemisestä, ei missään ole määrätty just että ne olisivat ne postin hinnaston mukaiset= se käsittää vain ja ainoastaan postin kuljetuksen!!!

Sä peität ne itsesi takia, et toisten.

Niin peitänkin, onko sillä jotain merkitystä? Tunnen oloni paljon rennommaksi kun olen pukeutunut niin ettei kaikki läskis näy

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
tosi nätti mekko! Ihana!!
Mutta siis, öö, 50/52...?
Miten tuollainen voi olla...
Onko joku erilainen mitoitus?
Mulla norm 38(-40), en ole edes tiennyt että vois olla 50/52.
Anteeksi nyt, ei ole tarkoitus loukata, mutta ihmettelen vaan...

No kantsiis varmaan harrastaa edes vähän yleissivistystä jos et naisten vaatekokoja tiedä ;)

Alkuperäinen kirjoittaja postipirkko:
Voi jeesus teijän kanssa, ja en edes ole uskovainen.
!!!

joo, sen uskon. Uskovainen ei käytä Jumalansa nimeä turhaan. Ihan turhaanhan se tuossa on, ei mitään asiayhteyttä.
"älä turhaan lausu jne"

joo, sen uskon. Uskovainen ei käytä Jumalansa nimeä turhaan. Ihan turhaanhan se tuossa on, ei mitään asiayhteyttä.
"älä turhaan lausu jne"
[/quote]

Juu ja pysykää pois mun ovelatkin jeesustelemasta. Ihan turhaan silloinkin lausutte "herranne" nimeä!!!??? Ja muidenkin ovilla sitä kailotatte.
Se on niin valikova tuo uskovaisten usko...

Älä turhaan lausu jne..

Alkuperäinen kirjoittaja Tiheän palstailun kausi;8217209:
Kyllä minuakin 48 (-50)-kokoisena mietityttää, miten joku voi olla kokoa 60. Mutta sen täytyykin olla jo TOSI iso. Mutta jos mitat vastaavat noin 5 kiloa / vaatekoko, niin eihän tuossa nyt ole kuin 25 kiloa välissä kumpaankaan suuntaan.

No tuo ei nyt kyllä takulla mene noin. Siis että vastaisi yks vaatekoko/ per 5 kiloa.

Yhteistyössä