Aika outoa. Facebook ehdottaa mulle kaveriksi jotain naista, jolla on vain yksi kaveri ja se on mun mieheni entinen tyttötystävä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nirsku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nirsku

Vieras
Kumpaakaan näistä ihmisistä en tunne, en mieheni entistä tyttöystävää sieltä yli 10 vuoden takaa, enkä tätä toista ihmistä jota mulle siis kaveriksi ehdotetaan.

En ymmärrä. On kyllä tosi outo "sattuma" :|

mulla ehdottaa kaveriksi vähän väliä opparini ohjaajaa, missään en ole antanut tietoa käydyistä kouluista eikä kukaan oma kaverini ole hänen kaveri... pikkusen mietityttää mitä tietoa fb mistäkin kerää :|

Samoin ehdottelee mulle nykyisen miehen exää.. Tänään huomasin että oma exä oli poistanut mut kavereistaan, mitä kyllä suuresti ihmettelen kun ollaan mielestäni ihan hyvissä väleissä eikä kumpikaan nyt mitään salaisuuksia siellä ilmoittele ja oli kuitenkin muut perheenjäseneni pitänyt ystävinään.. Olen kyllä hieman loukkaantunutkin.

Alkuperäinen kirjoittaja toinen outo sattuma:
mulla ehdottaa kaveriksi vähän väliä opparini ohjaajaa, missään en ole antanut tietoa käydyistä kouluista eikä kukaan oma kaverini ole hänen kaveri... pikkusen mietityttää mitä tietoa fb mistäkin kerää :|

Sähköpostistahan se ottaa nuo ainakin. Eli jos ko ihminen on joskus pistänyt sulle postia, fb kerää sen sieltä.

Alkuperäinen kirjoittaja d:
Alkuperäinen kirjoittaja toinen outo sattuma:

Sähköpostistahan se ottaa nuo ainakin. Eli jos ko ihminen on joskus pistänyt sulle postia, fb kerää sen sieltä.

Ei ole sama osoite... koulun sähköposti osoite ei ole mulla fb osotteena :)

Alkuperäinen kirjoittaja löllö:
Samoin ehdottelee mulle nykyisen miehen exää.. Tänään huomasin että oma exä oli poistanut mut kavereistaan, mitä kyllä suuresti ihmettelen kun ollaan mielestäni ihan hyvissä väleissä eikä kumpikaan nyt mitään salaisuuksia siellä ilmoittele ja oli kuitenkin muut perheenjäseneni pitänyt ystävinään.. Olen kyllä hieman loukkaantunutkin.

no jos sillä sun exällä on nyt tyttöystävä joka on älyttömän mustasukkainen. Mä jouduin lopettamaan yhteydenpidon mun exääni kun tää mun nykynen (ollaan jo naimisissakin oltu hyvän aikaa) on niin mustasukkanen. Nykysin harmittaa ihan mahottomasti kun me kuitenkin oltas tultu exän kanssa kavereina tosin hyvin juttuun.

Yhteistyössä