Aika ovela mies...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja höynäytetty..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

höynäytetty..

Vieras
Eräs ennestään tuttu mies, johon en ollut pitänyt yhteyttä puoleen vuoteen, halusi tässä taannoin tavata minut. Kertoi että oli taas sinkkuna ja yks juttu johti toiseen ja me päädyttiinkin sänkyyn ja vielä muutama kerta tapaamisen jälkeenkin.

Aloin sitten tarkemmin katsella hänen facebookkiaan. Ok, hänellä ei näy parisuhdetilannetta siellä, mutta sitten kiinnitin huomiota ,kun joku nainen aina kommentoi hänen juttuihinsa. No tällä naisella lukee bookissaan että : Parisuhteessa Tämän Kyseisen Miehen kanssa. :( Tulipa aika paska olo.

oompa nähnyt ja kokenut saman, ukko nuoli sen pilluu aina vessassa..otin lapset ja painuin turvakotiin koska se hakkaskin..tsemppiii, olen juuri itse taas menossa turvakokotiin taas.

[QUOTE="Sirkkeli";27593558]No tiiä nyt oliks toi mitenkään ovelaa... Kuhan valehteli. Tavallista.[/QUOTE]

No on se aika ovelaa, että piilottaa parisuhdetilanteensa muilta, paitsi puolisoltaan.

No tuosta fb:n parisuhdetilanteen statuksesta - en ole koskaan sitä päivittänyt miksikään, joten eipä se minustakaan mitään kerrto (edes sitä, että olisin sinkku). FB:n kaltaisessa mediassa ei välttämättä tarvitse ihan koko sosiaalista taustaansa kertoa ilman, että on ketään kusettamassa. Käytös ratkaisee enempi ja sen suhteen minulla ei ole mitään salattavaa. Sinänllään helpotus nyt kun sitä ei tarvitse sitten muuttaa miksikään, kun tuo mies tuossa kuittasi kiitos & lähti.

[QUOTE="Nea";27593860]No tuosta fb:n parisuhdetilanteen statuksesta - en ole koskaan sitä päivittänyt miksikään, joten eipä se minustakaan mitään kerrto (edes sitä, että olisin sinkku). FB:n kaltaisessa mediassa ei välttämättä tarvitse ihan koko sosiaalista taustaansa kertoa ilman, että on ketään kusettamassa. Käytös ratkaisee enempi ja sen suhteen minulla ei ole mitään salattavaa. Sinänllään helpotus nyt kun sitä ei tarvitse sitten muuttaa miksikään, kun tuo mies tuossa kuittasi kiitos & lähti.[/QUOTE]

Tapauksen mies vakuutteli ap:lle, että on sinkku.

Yhteistyössä