aika paha mieli

juhannustaika

Jäsen
29.11.2009
177
0
16
Ainoa toiveeni Joulun suhteen oli, että oltaisi yhdessä siis mieheni, miehen tytär ja poikani.
Eilen oltiin anoppilassa ja tänään piti olla meillä kotona ja tytön piti tulla myös. Tyttö oli siis aaton äidillänsä.

No kuinkas kävikään! Ollaan nyt sitten pojan kanssa kaksin ja mies lähti äidillensä koska tyttö tulee sinne. Joopa joo, harmittaa!

Joo ja oltaishan mekin voitu taas lähteä sinne, mutta oltiin eilen ja tänään ollaan rauhallisesti kotona. Ja olen todella aika väsynyt, uus lääke väsyttää kauhiasti.

Alkuperäinen kirjoittaja chef:
No mites huominen...voisitteko silloin olla yhdessä?

Ja toisaalta taas, oliko miehen tytön pakko juuri tänään mennä sinne isänsä äidille?

Juu, ajatuksena oli, että tyttö käy tänään ensin mummolla ja sitten tulee meille. Mutta anoppi sitten itkua väänsi, että haluaa tytön jäävän sinne yöksi ja niinpä ei paljon vaihtoehtoja jäänyt.
Huomenna sitten menee taas äidillensä.

Alkuperäinen kirjoittaja juhannustaika:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
No mites huominen...voisitteko silloin olla yhdessä?

Ja toisaalta taas, oliko miehen tytön pakko juuri tänään mennä sinne isänsä äidille?

Juu, ajatuksena oli, että tyttö käy tänään ensin mummolla ja sitten tulee meille. Mutta anoppi sitten itkua väänsi, että haluaa tytön jäävän sinne yöksi ja niinpä ei paljon vaihtoehtoja jäänyt.
Huomenna sitten menee taas äidillensä.

Mä olisin tuossa kohtaa myös vääntänyt itkua ja katsonut, että kumman itku on isompi asia :laugh: :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja juhannustaika:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
No kai se mummokin haluaa lasta jouluna nähdä.

Tottakai haluaa! Ei siitä ollutkaan kyse..

vaan siitä että sun pitää saada niristä ja narista kun kaikki ei pelaa sun käsikirjotuksen mukaan...?

Muuten hyvä, mutta mulla ei ollut käsikirjoitusta.

Voi ei :( Ymmärrän kyllä sun harmituksen. Mä niin nautin tästä joulusta (kaikesta huolimatta :'( ), kun saatiin kerrankin olla vaan kotona. Sitähän kai useimmat joululta haluaa ja tottakai se on pettymys, kun rauhottuminen kotona ei sitten onnistukaan!

AP, :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja miu:
tyttöparka, koko ajan menossa ja tulossa.

Tyttö olisi itse halunnut tänä vuonna viettää Joulun isänsä kanssa, koska ei ole moneen vuoteen viettäneet yhdessä Joulua. Mutta tämä oli sitten kompromissi, koska äiti halusi että tyttö on aaton hänen kanssaan. Muutenhan olisi jo eilen ollut mummolla viettämässä Jouluaattoa.

Ja vaikka minulla on pahamieli ja harmittaa, niin silti olen onnellinen siitä, että saavat isä ja tyttö viettää yhden päivän Joulua yhdessä.

Alkuperäinen kirjoittaja Bla-bla:
Voi ei :( Ymmärrän kyllä sun harmituksen. Mä niin nautin tästä joulusta (kaikesta huolimatta :'( ), kun saatiin kerrankin olla vaan kotona. Sitähän kai useimmat joululta haluaa ja tottakai se on pettymys, kun rauhottuminen kotona ei sitten onnistukaan!

Kiva, että joku ymmärtää :)
Olisi ollut niin mukava viettää yhdessä iltaa kotona rauhassa. Koko perhe koossa.

Alkuperäinen kirjoittaja Bla-bla:

Ja halit sinne :hug: Ja hyvä, että olet nauttinut joulusta =)

Yhteistyössä