H
Heii
Vieras
Niin siis mulla on korvat tulehtunut (tai oli, tai on ) ja kävin siis lääkärissä reilu viikko sitten. Myös poskiontelontulehdus oli. Nyt sitten koko viikon syönyt antibioottikuurin amoxinia, 750 mg. En yleensä antibiootteja kauhean mielellään syö, koska niitä määrätään vähän joka kipuun ja särkyyn... turhaankin. Mutta tätä ennen olin kärsinyt tukkoisuudesta ja korvien lukkoisuudesta sekä korvakivusta lähes kaksi viikkoa, ei siis normaalia (yleensähän sanotaan että korvatulehdus paranee itsestään 2-3 päivässä, useimmiten ) Lisäksi sain Nasonex nenäsumutetta sekä Duactia.
Oireet ei ole helpottaneet juuri ollenkaan. Ei edes Nasonex ja Duact ole avanneet mun toista sierainta OLLENKAAN, toinen onneksi on jo auki. Korvat on edelleen kipuilleet, välillä viiltää kovastikin ja ovat lukossa sekä rätisevät vähän väliä, mm. niellessä.
Lääkäri sanoi että kontrolliin 3 viikon päästä.
Mutta siis. Pitäiskö mun nyt yrittää saada aikaa lääkäriin? Viimeksikin menin sitten Mehiläiseen kun terkkarilla pitää olla pää kirjaimellisti kainalossa että saa apua.
Onko kellään kokemusta aikuisiän korvatulehduksista? Eivät ole ainakaan niin yleisiä kuin lasten korvatulehdukset.
Oireet ei ole helpottaneet juuri ollenkaan. Ei edes Nasonex ja Duact ole avanneet mun toista sierainta OLLENKAAN, toinen onneksi on jo auki. Korvat on edelleen kipuilleet, välillä viiltää kovastikin ja ovat lukossa sekä rätisevät vähän väliä, mm. niellessä.
Lääkäri sanoi että kontrolliin 3 viikon päästä.
Mutta siis. Pitäiskö mun nyt yrittää saada aikaa lääkäriin? Viimeksikin menin sitten Mehiläiseen kun terkkarilla pitää olla pää kirjaimellisti kainalossa että saa apua.
Onko kellään kokemusta aikuisiän korvatulehduksista? Eivät ole ainakaan niin yleisiä kuin lasten korvatulehdukset.