Aikuisen miehen kännikäytös

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nainen 47
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nainen 47

Vieras
Kumpihan luonnerooli miehessä on se todellinen, se mitä hän on selvinpäin vai se mitä hän on humalassa ja mistä sen voi tietää / erottaa? Joku sanoo että vasta kännissä se todellinen minä paljastuu. En haluaisi uskoa siihen mutta alan pakosti miettiä mihinhän olen lusikkani pistänyt.

Miestä alkaa humalassa kiinnostaa kaikki muut naiset, alkaa vongata jopa kaverin naista (!). Sitten jossain vaiheessa ns. menee muisti eli hän pakenee sen taakse selittääkseen sekoilujaan. (Ja keskenkasvuisille tiedoksi jo etukäteen että ei tarvitse vastata tyyliin "anna sille", seksielämämme on kunnossa.)

Ne on just tollasia kännissä. Kouritaan ja kähmitään vieraita naisia. Viimeeksin ukko kaivoi munansa esille, kun hetkeksi jäi kahdestaan tuttavanaisen kanssa. Puolijäykkä kulli kourassa jahtasi vierasta ja hoki ota käteen ota käteen vedä nahkaa. Eikä meilläkään ole seskipuolella valittamista.

Alkuperäinen kirjoittaja nainen 45:
Ne on just tollasia kännissä. Kouritaan ja kähmitään vieraita naisia. Viimeeksin ukko kaivoi munansa esille, kun hetkeksi jäi kahdestaan tuttavanaisen kanssa. Puolijäykkä kulli kourassa jahtasi vierasta ja hoki ota käteen ota käteen vedä nahkaa. Eikä meilläkään ole seskipuolella valittamista.

Vanha ongelma, jolla melko moni muukin Elli on vaivannut päätään.

http://www.dvdplaza.fi/reviews/nayta.php?sid=1137

Mikä siinä nyt on se ongelma ?
Meneekö se kulli pilalle, jos se naapurin rouva sitä vähän puristelee ja vatkaa ?
Taikka päinvastoin, hajoaako tissit siihen, jos niitä joku vieras likistelee ?

Ei ne ajatukset mistään ulkoa tule kännisenkään päähän. Toiveet ja mielihalut ovat siellä valmiina odottamassa estojen katoamista. Eli sellainen miehesi siis todellisuudessa on, mäntti likistelijä ja vonkaaja.

Itse päätät, viitsitkö sitä katsella.

Viimeeksin ukko kaivoi munansa esille, kun hetkeksi jäi kahdestaan tuttavanaisen kanssa. Puolijäykkä kulli kourassa jahtasi vierasta ja hoki ota käteen ota käteen vedä nahkaa. Eikä meilläkään ole seskipuolella valittamista.

Repesin! Voi elämä! Ja vielä kutsut ukkoa omaksi. Reps.

Ne on just tollasia kännissä. Kouritaan ja kähmitään vieraita naisia. Viimeeksin ukko kaivoi munansa esille, kun hetkeksi jäi kahdestaan tuttavanaisen kanssa. Puolijäykkä kulli kourassa jahtasi vierasta ja hoki ota käteen ota käteen vedä nahkaa. Eikä meilläkään ole seskipuolella valittamista.[/quo

Tää oli kyllä päivän paras!! Onko teidän pileisiin suorastaan jonoa vai onko hankalaa saada ihmisiä kylään? Siitähän sen ukon pippelin suosion näkee. Mites ne miehet, vemputtaaako nekin teidän ukkoa jos pyydetään?

Näytin tän mun miehelle ja se sano toi ei voi olla totta ja häipy huoneesta silmiään pyöritellen.

Epäilen, että tuolla tavalla käyttäytyvät (kuin nainen 45:n mies) ovat alkoholisteja. Ei kai kenenkään muun aivosolut voi olla noin vähäisiä syöpyneitä?

Miten joku voi katsella tuollaista ukkoa. Hyi helvetti.

No. Mun ystäväni mies toimii just noin mun kanssani ja selittelee vaimolleen sitten morkkiksissa että oli kännissä. Tosiasiassa se tekee ihan sitä samaa selvinkinpäin, mutta osaa silloin olla sen verran varovainen ettei sen vaimo tai mun ukko huomaa mitään.

Känni-humalatila on tekosyy, jolla laistetaan vastuuta! Aineet vapauttavat ihmisen estoistaan ja hän käyttäytyy perusminänsä tavoin. Aidosti kiltti pysyy kilttinä, vaikka vähän vilkastuukin, mutta törkymöykky ei muista kontrolloida käytöstään ja törkyilee oikein kunnolla. Mulle ei enää mene läpi mitkään selittelyt, sen verran läheltä olen joutunut asiaa seuraamaan.

Mietipä itseäsi, toimitko humalassa vastoin omaatuntoasi ja moraaliasi? Minä en toimi, en taatusti varasta tai huoraa missään tilassa, sen estää oma sisäinen minäni.

jätä tommonen ukko:(

Aina ei voi voittaa. Eikä miehet ole aina kännissä, eikä aina muna kourassa.
On niitä hyviäkin hetkiä.
Kännisekoilut ei kuitenkaan naurata.
Pahempi olisi hakkaava mies.

Molempi pahempi! Itse en tuollaista munan tarjoajaa katsoisi kahta kertaa kauempaa. Ekan kerran jälkeen jo sanoisin, että lähden viikon lomalle ja teen mitä teen, hän voi sillä aikaa arvottaa suhteensa minuun. Jos vielä toinen kertakin tulisi, löytäisi mies kamansa portin pielestä.

Jos itse olisin vieraisilla ja törmäisin moiseen äijään, niin nipistäisin palleista -ja kovaa! Hyi oksetus sentään...

Aina ei voi voittaa. Eikä miehet ole aina kännissä, eikä aina muna kourassa.
On niitä hyviäkin hetkiä.
Kännisekoilut ei kuitenkaan naurata.
Pahempi olisi hakkaava mies.

Aina on tietysti olemassa huonompi vaihtoehto jokaiseen asiaan mutta se ei silti tee toisesta huonosta vaihtoehdosta hyvää.

Sama kuin 12-vuotias lapsesi tulisi ympäripäissään kotiin ja ajattelisit että no, tämän on hyvä, onneksi ei sentään ole ottanut huumeita.

Jos olisi tuollainen mies, niin lähtisin heti ellei mies alkaisi absolutistiksi. Siis, kaikkea sitä naiset sietää, voi hyvä sylvi!

Alkuperäinen kirjoittaja mies 48:
Ompas tiukkapipoista porukkaa ?
Leikkiähän se vaan on aikuisten kesken, pieni eroottinen kisailu.

Kuinka löysällä mahtaisi sun pipo olla, jos vaimosi nostaisi mekon helmat korville ja pyytäsi kavereitasi vähän sormettamaan?

Alkuperäinen kirjoittaja Nainen 47:
Kumpihan luonnerooli miehessä on se todellinen, se mitä hän on selvinpäin vai se mitä hän on humalassa ja mistä sen voi tietää / erottaa?
No johan on kysymys! Entäs jos "todellinen" luonne paljastuukin vain amfetamiini-, kakaiini- tai meskaliinipöllyssä?

Jos elämään kuuluu säännöllinen viinan kanssa läträäminen, niin eikös sen siipan käytös pysyä sopivissa rajoissa niin selvinpäin kuin simassakin?

Outo juttu ?
Kun kännissä vähän örveltää, niin heti on akat jättämässä.
Mutta kun kännissä tarjoaa puukkoa kylkiluiden väliin ja tappaa, niin heti alkaa kosimakirjeitä lentää kaltereiden taakse.

Alkuperäinen kirjoittaja mies 48 :
Outo juttu ?
Mutta kun kännissä tarjoaa puukkoa kylkiluiden väliin ja tappaa, niin heti alkaa kosimakirjeitä lentää kaltereiden taakse.

Mikset vastannut samalla tuohon hyvään kysymykseen jonka joku sinulle esitti tuossa vähän aikaisemmin? Olisiko ok, jos vaimosi nostaisi kännipäissään aina helmoja naapurin/muissa juhlissa ja tarjoisi ukoille sormileikkejä?

Onhan tällä samalla palstalla viestiketju naisestakin, joka tarjoaa itseään kännipäissään joka miehelle kts. ystävä pettäjänä. Lukekaa, pysytään tässäkin suhteessa tasa-arvoisina.

ja aina jää vielä asemallekin!! Ukkoja ja akkoja, joilla pää sekoaa aineista. Hävetty on ystävän käytöstä, naispuolisen. Vaan eipähän ole onneksi pakko olla seurassa, jonka toteaa itselleen sopimattomaksi!

Alkuperäinen kirjoittaja Jatta+:
Alkuperäinen kirjoittaja mies 48 :
Outo juttu ?

Mikset vastannut samalla tuohon hyvään kysymykseen jonka joku sinulle esitti tuossa vähän aikaisemmin? Olisiko ok, jos vaimosi nostaisi kännipäissään aina helmoja naapurin/muissa juhlissa ja tarjoisi ukoille sormileikkejä?

No, näinkin on käynyt. Tarpeeksi pöllyssä, niin rinnat on otettu esille ja kokeiltu, onko tarpeeksi isot ja kiinteät. Eli kyllä se on ihmisessä itsessään, joku estottomuus, joka humalassa sitten vielä kertautuu.
Pitää edes yrittää suhtautua huumorilla ja pingottamatta tilanteisiin. Oen itsekin ollut kännisten eukkojen käsissä, kyllä siinä housut avataan puolin ja toisin.
Paneminen on sitten ihan eri asia.

P.S. Olen aina pitänyt Jatta- nimisiä naisia seksuaalisesti vapaamielisinä.

Alkuperäinen kirjoittaja Tekosyy:
Känni-humalatila on tekosyy, jolla laistetaan vastuuta! Aineet vapauttavat ihmisen estoistaan ja hän käyttäytyy perusminänsä tavoin. Aidosti kiltti pysyy kilttinä, vaikka vähän vilkastuukin, mutta törkymöykky ei muista kontrolloida käytöstään ja törkyilee oikein kunnolla. Mulle ei enää mene läpi mitkään selittelyt, sen verran läheltä olen joutunut asiaa seuraamaan.

Mietipä itseäsi, toimitko humalassa vastoin omaatuntoasi ja moraaliasi? Minä en toimi, en taatusti varasta tai huoraa missään tilassa, sen estää oma sisäinen minäni.

Humalassa estot kyllä katoavat. Minä saatan keskustella avoimemmin ja vilkkaammin, tanssiminenkin maistuu ihan eri tavalta. Mutta enpä ole tehnyt mitään mitä en olisi halunnut tehdä selvinkin päin, nyt kun sitä ajattelen.

Mä olen kyllä antanu itselleni välillä kännitekosyyn toimia paljon riettaamin kuin selvinpäin. Ihan tarkoituksella, koska se on jälkeenpäinkin selitettävämpää, jos ymmärrätte.
Hyvässä nousuhumalassa kaikki tuntuu mukavalta. Jopa normaalisti hyvin neutraali kaveri muuttuu potentiaaliseksi nautinnon antajaksi. Tanssiessa annan suudella, pitää kättä pyllyllä, hieroa rintoja ainakin päältä, ehkä sujautta avonaisesta kaulaaukosta ihan nopeasti. Se ihan värisyttä, kun ei ole oma mies, jota kuitenkin rakasta ylikaiken.
Onnistuu multakin, esim saatan kummullani hieroa tanssikaverin etumusta, hivellä niskaa ja nataa pikku suukkoja poskelle. Se jotenkin tekee kuningattareksi, kun kalu turpoaa ja painaa vasten omaa vatsaa.
Mutta ei sitten pidemmälle, ei yhtään.

Alkuperäinen kirjoittaja Opus!:
Mä olen kyllä antanu itselleni välillä kännitekosyyn toimia paljon riettaamin kuin selvinpäin. Ihan tarkoituksella, koska se on jälkeenpäinkin selitettävämpää, jos ymmärrätte.
Hyvässä nousuhumalassa kaikki tuntuu mukavalta. Jopa normaalisti hyvin neutraali kaveri muuttuu potentiaaliseksi nautinnon antajaksi. Tanssiessa annan suudella, pitää kättä pyllyllä, hieroa rintoja ainakin päältä, ehkä sujautta avonaisesta kaulaaukosta ihan nopeasti. Se ihan värisyttä, kun ei ole oma mies, jota kuitenkin rakasta ylikaiken.
Onnistuu multakin, esim saatan kummullani hieroa tanssikaverin etumusta, hivellä niskaa ja nataa pikku suukkoja poskelle. Se jotenkin tekee kuningattareksi, kun kalu turpoaa ja painaa vasten omaa vatsaa.
Mutta ei sitten pidemmälle, ei yhtään.

Tässä nyt taas aita on muuttunut aidanseipääksi.
Eiköhän toi ole aika normaalia kännikäytöstä ja kaukana alkuperäisen kirjoituksesta.

Yhteistyössä