"Aikuisen naisen kroppa"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ihmettelijä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

"ihmettelijä"

Vieras
Siis mitä ihmettä se tarkoittaa? Laihdutan tällä hetkellä, tarkoitus olisi saada noin kymmenisen kiloa pois, kun olen onnistunut parin vuoden aikana keräämään herkuttelulla rasvaa. Painan nyt siis lähtöpaino kuukausi sitten oli 72kg, nyt se on 69kg ja tästä siis vielä noin kymmenen pois, ja pituutta mulla 169cm.

On tullut monelaista kommenttia mun laihdutuksesta. Joo, mä en ole lihava ja vaatteet päällä ei sinänsä mistään tursua, mutta kyllä sitä rasvaa vaan on ihan liikaa, itse tiedän. Monet huokailevat ja pilkkaavat mun projektia ja yritän kuulemma mahdottomia.

Oudoinpia kommentteja on se, että mun minäkuva on vääristynyt ja mä en tajua, että aikuisuuteen kuuluu muuttunut kroppa. Joo, okei. Mut mites, kun mä olin vielä pari vuotta sitten 24v eli aikuinen ja painoin silloin 58kg... MIkä iuhme on tuo mystinen aikuisen naisen kroppa? Tarkoittako se siis läskiä? Pitääkö aikuisen näyttää lihapullalta?

No itse olen normaalipainoinen enkä ole koskaan ollutkaan lihava. Mutta...kyllä semmonen viisikymppinen muija näyttää aika hirveältä kun laihduttaa itsensä johonkin alipainon tuntumaan. Pieni pyöreys saa rypyt oikenemaan, eikä kropan kaikki kurtutkaan näy niin selkeästi.

Aikuisen naisen kroppa tarkoittaa että ei näytä lapselta, eli on rinnat ja lantio ja vyötärö jne. Ei se tarkoita mitään läskiä tai ole läskien keino ylentää itseään. Aikuisella naisen kropassa on myös rasvaa kropassaan, eikä ole pelkästään luuta ja nahkaa. Sulla on aikuisen naisen kroppa, olet aivan normaalipainoinen. Mitä enemmän ikää tulee, sitä hankalampi on olla samoissa mitoissa kuin parikymppisenä, eikä se ole terveellistäkään. Nelikymppisenä näyttää jo aika ruttuiselta jos on liian laiha.

Itse olen aina ollut hoikka, mutta reisiin/peppuun on kerääntynyt ylimääräistä rasvaa paljon mitä olen lähtenyt treenaamalla kiinteyttämään. Minulle on myös sanottu että "miksi laihdutat kun sinussa ei ole mitään ylimääräistä ?" Selitä nyt siinä sitten että en laihduta vaan kiinteytän. Syön ihan normaalisti, mutta liikun vain enemmän. Eli ymmärrän kyllä mitä ap tarkoittaa vaikka meillä ei samanlainen tilanne olekaan.

[QUOTE="läski";23620794]Aikuisen naisen kroppa tarkoittaa että ei näytä lapselta, eli on rinnat ja lantio ja vyötärö jne. Ei se tarkoita mitään läskiä tai ole läskien keino ylentää itseään. Aikuisella naisen kropassa on myös rasvaa kropassaan, eikä ole pelkästään luuta ja nahkaa. Sulla on aikuisen naisen kroppa, olet aivan normaalipainoinen. Mitä enemmän ikää tulee, sitä hankalampi on olla samoissa mitoissa kuin parikymppisenä, eikä se ole terveellistäkään. Nelikymppisenä näyttää jo aika ruttuiselta jos on liian laiha.[/QUOTE]

Joo, totta munassa mulla on aikuisen naisen kroppa, koska olen aikuinen. Ja niin olin jo pari vuotta sitten, mutta yli kymmenen kiloa hoikempana. Nyt sitä aikuisrasvaa on vaan vähän liikaa. Kyllä normaalipainossakin voi olla ihan helposti turhan löysä.

Koen, että minulla on aikuisen naisen kroppa, vaikka painan alle 50kg ja olen 159cm pitkä. Minulla on tissit (ei isot, mutta ihan sopivat), VYÖTÄRÖ, lantio ja pyllykin. Nainen voi olla myös pieni!!

MInusta se tarkoittaa sellaista tietynlaista pehmeyttä (nyt saan vihat varmaan päälleni kun sanon näin). MInusta vaan aikuinen nainen on sellainen, joka ei ole siellä indeksin alapäässä, vaan on tietty rinnat ja lantio ja sopivasti rasvaa siinä päällä. Sellainen pehmeä ja naisellinen, hyväkuntoinen, mut ei liian lihaksikas, vaan muodot mieluummin sopivasta määrästä rasvaa kuin isoista lihaksista. Eikä siis todellakaan lihava, vaan enemmänkin tuollainen kuin kuvassa.

http://3.bp.blogspot.com/-WAOVJFy_hVI/TWB4xEN4bRI/AAAAAAAAAQw/q3mevcCIRvE/s640/Whitney%2BThompson%2BPlus%2BSize%2BModel.jpg

Tuota en olekaan vielä kuullut. pituutta 163 ja painoa 51. On peppu on vyötärö on tissit yms. En ole luuranko enkä laihaläski vaan ihan sopiva mielestäni. On semmoinen hyvä olo kropassa ja tuntuu omalta.

Voi tsiisus... siskoa ja äitiä katsoen - mulle tulee tissit vasta jos oon 20 kg lihavampi kuin nyt. Ja ei tasan kiinnosta olla joku löllyvuori (sen puoleen, en ole lihovaa sorttia, joten ei ole vissiin ihan helposti pelkonakaan). Joten olen sitten vissiin joku ikiteini teidän silmiin, nippanappa 50 kg 158 cm. Sori, mut ei voi mitään.

Mä olen yli 40, ja iän myötä painoa on tullut, rinnat venyneet jne, mutta mua ne ei häiritse. Ehkä aikuisen naisen kroppa on erimallinen ja toinen juttu ; aikuinen nainen hyväksyy sen,ettei ole 20, eikä saa sellaista vartaloa enää.
Naisessa kaikki muu on mun mielestä tärkeämpää kuin ulkomuoto - mutta mä olenkin lesbo. Osaan arvostaa ihmistä katsomatta kuorta.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;23620858:
semmosta naisihmistä ei ole olemassakaan joka olis tyytyväinen peilikuvaansa ja vaakan lukemaan. :D

Tunnustan. Ekan muksun jälkeen laihdutin niinku normilukemiin eli oli bmi yms kunnossa ja en viihtynyt itseni kanssa siinä kropassa. Muut kehui kilojen katoamista ja mä en vaan ymmärtänyt miten mä silloin olin muka niin "hyvä tyyppi"...Nyt pitäis tokan jälkeen samat kilomäärät saada pois, mut terveysasioiden takia alan tiputtaa, en muuten. Aikuisiällä ( yli 20v)vissiin aina ollu noin +5kg liikaa...

http://www.skinnyvscurvy.com/kelly-brook/kelly-brook-bikini-part-2-with-extra-booty.html Aikuisen naisen kroppa parhaimmillaan. Ei läski, eikä mikään onneton tikku. :) En tiedä mihi pyrit, mutta toivottavasti et tuosta hoikemmaksi. Näyttää pahalta jos on kolmissakymmenissä aivan luuta ja nahkaa, ei rintaa ei pyllyä ja kasvot näivettyy. Sellaisia on ihan liikaa kun kuvitellaan, että on hyvä olla kuihtunut harmaavarpunen mieluummin kuin lihava.

Maria veitola http://www.voice.fi/files/picture_460/2009_08_27_4a9678f63f842.jpg on puolestaan yksi esimerkki millaista en enää pidä kauniina. On minusta painoltaan liian alakanttiin.. Nuo mitat ehkä sopisi hänelle jos ikää olisi 17v, nyt näyttää jotenkin .. ei mitenkään hyvän näköistä. Tiedän muutaman, jotka ovat tehneet itsestään ihan ylilaihan innostuttuaan liikaa ja harmittaa sivusta, että kauneus menee hukkaan heiltä. Kun tuo luisevuus ei vaan näytä hyvältä, kasvotkin menee jotenkin lommoon ja näyttää paljon vanhemmalta mitä ovatkaan,

Maria veitola http://www.voice.fi/files/picture_460/2009_08_27_4a9678f63f842.jpg on puolestaan yksi esimerkki millaista en enää pidä kauniina. On minusta painoltaan liian alakanttiin.. Nuo mitat ehkä sopisi hänelle jos ikää olisi 17v, nyt näyttää jotenkin .. ei mitenkään hyvän näköistä. Tiedän muutaman, jotka ovat tehneet itsestään ihan ylilaihan innostuttuaan liikaa ja harmittaa sivusta, että kauneus menee hukkaan heiltä. Kun tuo luisevuus ei vaan näytä hyvältä, kasvotkin menee jotenkin lommoon ja näyttää paljon vanhemmalta mitä ovatkaan,

Näyttää kuivakalta ja on totta, että samaaset mitat olisi eri jos kyseessä olisi 17v. siloihoonen neito.

Miksi aina pitää syyttää ylipainoosia kun puhutaan ihmisistä jotka ei hyväksy toisten laihduttamista? Ei ap kyllä mun mielestä puhunut mitään urputtajien painosta....

Ja ap ei, aikuusen naisen kropaa ei tarkoota läskiä. Toinen ärsytyksen aihe tässä ketjussa.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;23620858:
semmosta naisihmistä ei ole olemassakaan joka olis tyytyväinen peilikuvaansa ja vaakan lukemaan. :D

Ompas, jos annetaan olla, eikä tulla lässyttään noita aikuisen naisen kroppa juttuja. Kyllä mä ainakin olen tyytyväinen.

Yhteistyössä