Aikuisena isän kanssa saunaan - ilettävää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Saunaaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Suomalaisethan on niin ahdasmielisiä ja vaik itselläkin tulee ekaksi olo etten menis isäni kanssa saunaan mut toisaalta, isä ja tyttö viattomasti saunassa niin eihän siinä ole pahaa =) Vaik mitä syitä miettis niin ei saa mitää "likaista" siitä mietittyä et miksi se olis väärin. Kun ei se oo väärin.

Musta tässä asiassa ei ole oikeaa eikä väärää tapaa. Se miten perheessä toimitaan johtuu varmasti omasta suhteesta vanhempiin ja vanhemmista. Se ei tarkoita etteikö suhde olisi hyvä vaikka ei saunaan mennäkään! Mutta perheitä ja tapoja toimia on yhtä monta!!! Itse en menisi oman isäni kanssa saunaan, koska suhteemme ei ole kovin läheinen. En kuitenkaan tunne että hän saattaisi katsoa minua tms. välit vaan ovat etäämmät. En myöskään voisi kuvitella näyttäytyväni rintsikoissa isäni edessä mutta appiukko kyllä on nähnyt minut vaihtamassa paitaa. Ei siinä mitään kummaa ole vaan pidän sitä ihan normaalina. En kertaakaan ole kokenut sitä oudoksi tai kuvitellut hänen katsovan minua mitenkään. Me vaan vietämme enemmän aikaa porukassa ja tuolloin väkisinkin sitä vuorollaan jokainen keikkuu pyyhkeessä tai kalsareissa : )

Näin asiasta poiketen...
Jos mies menee äitinsä kanssa naimisiin tai hyppii alasti vanhempien edessä(esim. mökillä ) niin tätä ei pidetä omituisena :D Onko ne miehet sitten niin alastonta kansaa, ettei se haittaa mitään ja se ei tunnu omituiselta? Mutta itse en menisi isäni kanssa saunaa ollenkaan.

tiedän erään naisen, joka saunoo edelleen isänsä ja veljiensä kanssa. Minä en pidä sitä ihan normaalina tilanteena, mutta kukin tyylillään. Itse en voisi ikinä kuvitella meneväni veljieni tai isäni kanssa alasti saunaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Näin asiasta poiketen...
Jos mies menee äitinsä kanssa naimisiin tai hyppii alasti vanhempien edessä(esim. mökillä ) niin tätä ei pidetä omituisena :D Onko ne miehet sitten niin alastonta kansaa, ettei se haittaa mitään ja se ei tunnu omituiselta? Mutta itse en menisi isäni kanssa saunaa ollenkaan.

Niin tai aikuinen mies saunoo isänsä kanssa tuosta vaan niin miksi se on heti sairasta jos tällä lapsella onkin tissit ja erit vehkeet ku miehellä. Kun kyse on kuitenkin suurimmasta sukulaisuussuhteesta, isä ja lapsi. Nyt ku alkaa miettii niin en mä saa mitään sairasta tuosta asiasta. Tuntuu et se jonka mielestä se on epänormaalia ja sairasta niin sillä itsellä on korvien välissä vikaa kun niin ajattelee, luonnollisesta asiasta.

Itse en oman isänbi kanssa saunoisi, olisi kummallista kun sitä ei ole teini-iän alettua harrastettu. Mutta tiedän ihmisiä jotka saunovat vanhempiensa kanssa yhä aikuisenakin, eikä siinä ole mitään kummallista. Jumankekka, nehän on omia vanhempia eikä ketään vieraita. Ne samat ihmiset on sun persiiskin pyyhkinyt kun oot ollut lapsi.. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Mahoton mirri:
Näin asiasta poiketen...

Niin tai aikuinen mies saunoo isänsä kanssa tuosta vaan niin miksi se on heti sairasta jos tällä lapsella onkin tissit ja erit vehkeet ku miehellä. Kun kyse on kuitenkin suurimmasta sukulaisuussuhteesta, isä ja lapsi. Nyt ku alkaa miettii niin en mä saa mitään sairasta tuosta asiasta. Tuntuu et se jonka mielestä se on epänormaalia ja sairasta niin sillä itsellä on korvien välissä vikaa kun niin ajattelee, luonnollisesta asiasta.

Pikkaisen menin hakoteille tässä :D :D :D :D Tuskin mies(poika ) menee äitinsä kanssa naimisiin :D :D Siis saunomaan tarkoitin.

Näin asiasta poiketen...

Tää on muuten ihan tosi! Aina ne miehet viuhahtelee jossain vaikka on äit-väkeä paikalla.. :D

Minä saunoin isäni seurassa siihen asti että kotoa muutin, samoin ovat tehneet kaksi siskoani.
Voisin saunoa vieläkin - ei olla vain satuttu yhtä aikaa saunan lämmetessä paikalle. Vaihdan myös vaatteita vanhemmillani käydessä vaikka isäni sattuisi olemaan paikalla. Minusta voin näyttäytyä alasti omille vanhemmilleni ihan ongelmitta, he ovat minun vanhempani jotka ovat satoja kertoja minut alasti nähneet.

Mieheni miespuolisten sukulaisten kanssa en sauno alasti.

Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:
Saunominenhan on puhdistautumista ja peseytymistä.
Ei siinä mitään epänormaalia ole jos isänsä kanssa käy saunassa!

Suurin osa vaan tuntuu olevan sitä mieltä, että siinä saunomisessa on jotain seksuaalista ja että siellä kuuluu kytätä kanssasaunojien elimiä ja näin ollen ei saunassa voi käydä kun sen oman kumppaninsa kanssa.

Mä olen käynyt isäni kanssa saunassa aikuisiällä ja käyn vastakin. Ja muidenkin aikuisten kanssa, eihän siinä nyt mitään sen ihmeellisempää ole.

Saunomisessa ei ole mitään seksuaalista. Silti, minä näyttäydyn alasti vain miehelleni, en muille miehille. Ja sama toisin päin.

Aivan sama vaikka kukaan ei kyttäisi kenenkään elimiä, mutta minä en sekasaunomista hyväksy meidän suhteessa.

Itse saattaisin ehkä (en usko mutta ei sitä tiedä ) saunoa isäni kanssa, jos olisimme läheisempiä. Oikeassa elämässä en kyllä pysty kuvittelemaan, että niin tekisin. En silti pidä sitä outona ja kamalana, jos joku käy.

Yhteistyössä