V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kiinnostaa:minuakin kiinnostaa, kenties ajankohtainen jossain vaiheessa!
Alkuperäinen kirjoittaja kiinnostaa:enpä vielä ole päättänyt, jos edes pääsen minnekään.
lähihoitajaksi ehkä? entä sinä?
Alkuperäinen kirjoittaja kutku:Minä oon lähössä aikuisopiskeluna vuoden koulutukseen, jos pääsen. Mutta se on vain se norm. opintotuki, jo vissiin senkin vuoksi, että mä oon liian nuori :kieh: *katselee juovia silmien alla*
Alkuperäinen kirjoittaja lh-opiskelija:Opiskelen lähihoitajaksi työvoimapoliittisena koulutuksena, voin suositella =)
Saan liitosta päivärahat noin 1000?/kk ja verottomia kulukorvauksia 160?/kk. Hyvät opettajat ja kiva aikuisryhmä!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja kiinnostaa:enpä vielä ole päättänyt, jos edes pääsen minnekään.
lähihoitajaksi haluasin,
pääsykokeet ensi viikolla, jännittää!
Alkuperäinen kirjoittaja Kippa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Keski-Suomesta
Niin minäkin
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Kippa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Keski-Suomesta
Niin minäkin
Haluatko tarkentaa?
Alkuperäinen kirjoittaja lh-opiskelija:Opiskelen lähihoitajaksi työvoimapoliittisena koulutuksena, voin suositella =)
Saan liitosta päivärahat noin 1000?/kk ja verottomia kulukorvauksia 160?/kk. Hyvät opettajat ja kiva aikuisryhmä!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja kiinnostaa:enpä vielä ole päättänyt, jos edes pääsen minnekään.
lähihoitajaksi haluasin,
pääsykokeet ensi viikolla, jännittää!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja kutku:Minä oon lähössä aikuisopiskeluna vuoden koulutukseen, jos pääsen. Mutta se on vain se norm. opintotuki, jo vissiin senkin vuoksi, että mä oon liian nuori :kieh: *katselee juovia silmien alla*
mikäs ikä on liian nuori?