V
"vieras"
Vieras
Ok.Alkuperäinen kirjoittaja myrkkyä?;22039179:tuol ylhäällä ku mainittiin et keitossa sitä suolaa on eniten perunoissa (siis jos lihakeitosta on kyse)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ok.Alkuperäinen kirjoittaja myrkkyä?;22039179:tuol ylhäällä ku mainittiin et keitossa sitä suolaa on eniten perunoissa (siis jos lihakeitosta on kyse)
Huoh, on paljon muitakin aineita joita vauvan elimistö ei kestä. Jaa että miksikä? Koska vauva on pieni, osin elimistöltään kehittymätön ihminen. Vauvan munuaiset eivät kestä liiallista suolaa, koska se on vauva. Samoin esim. kaakaossa on taas haitallisia parkkaineita, joita vauvan kroppa ei kestä.
Ja se, että jostain asiasta ei ns. tiedä, ei tarkoita etteikö se olisi totta.
Ai Pansuola luontaistuoteAlkuperäinen kirjoittaja myrkkyä?;22039174:Mä suhtaudun hyvin epäillen kaikkiin luontaistuotteisiin!! Ja juurikin siitä syystä että oon työelämässä nähny niin monta jotka ovat niillä syöneet maksansa ja munuaisensa sököksi jne.
Katso Finelistä...ei se ole mikään vastaus
![]()
No johan sinulle sanottiin, että verisuonimuutokset alkavat lapsuudessa ja lapsi painonsa takia on erityisen herkkä suolatulle ruoalle. Etkö osaa lukea?Alkuperäinen kirjoittaja myrkkyä?;22039208:EN KYSEENALAISTA SITÄ ETTEIKÖ SE OLISI TOTTA!! Ihmettelen vain että miksi.. tiedän että lapselle ei saa antaa naurista (juuriki tuon natriitti pitoisuuden takia), hunajaa jne. En tosiaankaan ole niitä lapselleni syöttäny.. ja kaakaota meil ei juo yli 2v:kään koska jos mikä ni se sisältää sokeria. Samoten muroja ei meillä syödä..
Alkuperäinen kirjoittaja myrkkyä?;22039154:IHANA!! että on joku muukin, joka ei suoralta kädeltä sano että mä oon täys hullu ku kyseenalaistan tallaista.. tai kyselen ylipäänsä et miksi!
No tyhmä mikä tyhmä.Alkuperäinen kirjoittaja myrkkyä?;22039223:EI vaiMä oon antanu kummallekki lapselle leivän käteen heti ku se on siinä pysyny ja kyl meil 9kk ikäinen syö ruuan päälle leipää.. ihan omin käsin
Alkuperäinen kirjoittaja myrkkyä?;22039208:EN KYSEENALAISTA SITÄ ETTEIKÖ SE OLISI TOTTA!! Ihmettelen vain että miksi.. tiedän että lapselle ei saa antaa naurista (juuriki tuon natriitti pitoisuuden takia), hunajaa jne. En tosiaankaan ole niitä lapselleni syöttäny.. ja kaakaota meil ei juo yli 2v:kään koska jos mikä ni se sisältää sokeria. Samoten muroja ei meillä syödä..
Alkuperäinen kirjoittaja myrkkyä?;22039248:sen selityksen hyväksyn.. mutta en pelkästään sitä että elimistö ei kestä sitä. Elimistö ei kestämonta muutakaan asiaa ja esim. lääkkeistä kestää painon mukaan tietyn annoksen
Joo, mie tarkoitin myös ihan kaakaokaakaota, en mitään Vesselikaakota vai mitä Oboyta onkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;22039273:Voi myös ajatella - jos ei tiedä faktoja - että onko vauvan parempi saada suolaton keitto vai suolallinen, ja tehdä päätös sen mukaan![]()
No mutta eikös tässä jo tullut ilmi, että suolaa löytyy luontaisesti vihanneksista yms, ja se on aivan tarpeeksi vauvalle. Jos lisää suolaa, niin munuaiset alkaa huutamaan hoosiannaa. Simpe.As.That.
Mutta kaupan suolaista leipää ei mielellään ihan pienele. Sitä tarkoitin.Alkuperäinen kirjoittaja myrkkyä?;22039264:miksi???? onkait sitä muutaki leipää olemassa ku vehnäjauho mössö, niin ja leipää voi tehdä itekki.
Millon sit lapselle saa antaa leipää?
No sitä myös kysyit. Ei kerry, mutta mitä useammin altistuu, niin sen huonompi.Alkuperäinen kirjoittaja myrkkyä?;22039394:Nyt ei ollu kyse siitä että kertyykö suola elimistöön!!
Teiän lapset kuolee teidän hysteeriseen hössötykseen, ellei ne pääse pakenemaan kotoa teini-iässä...
niii... mun isoisäni on saaristolainen. Syönyt pienestä asti suolaan säilöttyä ruokaa, niinkuin viime vuosisadan alkupuola tapana oli saaristossa ruoka säilöä.
Hän on nyt 90-vuotias ja edelleen alhainen verenpaine.
Että kyllä voi lapselle antaa leipäpalan, jos se ei tukehdu siihen. Meidän vekarat meinas aina vetäistä sitä leipää henkitorvee, siksi en antanut.
Teiän lapset kuolee teidän hysteeriseen hössötykseen, ellei ne pääse pakenemaan kotoa teini-iässä...
Alkuperäinen kirjoittaja myrkkyä?;22039208:EN KYSEENALAISTA SITÄ ETTEIKÖ SE OLISI TOTTA!! Ihmettelen vain että miksi.. tiedän että lapselle ei saa antaa naurista (juuriki tuon natriitti pitoisuuden takia), hunajaa jne. En tosiaankaan ole niitä lapselleni syöttäny.. ja kaakaota meil ei juo yli 2v:kään koska jos mikä ni se sisältää sokeria. Samoten muroja ei meillä syödä..