M
mä_vain
Vieras
pakko on minunkin tähän jotain kommentoida, nimittäin itsekin seurustelin taksimiehen (-rengin, toisin sanoen) kanssa ja ei se helppoa ollut. tosin kauaa emme edes olleet yhdessä, mutta sinäkin aikana jo ""hermostuin"" hänen epäsäännöllisiin työaikoihinsa, itse kun teen ns. virka-aikaa. nähtiin ehkä korkeintaan kolme kertaa viikossa. koskaan ei voinut mitään suunnitella viikonlopuiksi, koska hän teki ""isännälleen"" vkl:n yövuorot, ja eipä siis nähtykään..
itsestäni huomasin sen, että yhä enemmän ja enemmän touhu alkoi ottamaan minua päähän suunnattomasti ja olin pahalla päällä.
olin sillä kannalla, että ei tästä mitään tule, että en jaksa tällaista (tätä en hänelle kertonut). varmaan loppujen lopuksi mies myös aisti tämän asian.. tämä tosin ei ollut se pääsyy eroomme.
mutta minkäs teet jos toinen tykkää ajaa autoa ja olla tuollaisessa asiakaspalvelutehtävässä, ja vielä tykkää epäsäännöllisistä työajoista.
itsestäni huomasin sen, että yhä enemmän ja enemmän touhu alkoi ottamaan minua päähän suunnattomasti ja olin pahalla päällä.
olin sillä kannalla, että ei tästä mitään tule, että en jaksa tällaista (tätä en hänelle kertonut). varmaan loppujen lopuksi mies myös aisti tämän asian.. tämä tosin ei ollut se pääsyy eroomme.
mutta minkäs teet jos toinen tykkää ajaa autoa ja olla tuollaisessa asiakaspalvelutehtävässä, ja vielä tykkää epäsäännöllisistä työajoista.