O
Oppiako yhtä julmaksi
Vieras
10 vuoden liittomme aikana miehellä paljastui sivusuhde. Se oli kuulemma kaveripohjainen, hän sai kertoa elämästämme täysin ulkopuoliselle ja sai tukea. Siinä oli kuitenkin yhteisiä matkoja, uskokoon ken haluaa. Kävimme rankan eroprosessin siinä kohtaa ja päädyimme kuitenkin vielä jatkamaan. Sairastuin vakavasti eroprosessin aikana, niin rankkaa se oli. Kerroinkin miehelleni jatkaessamme liittoa, etten tule kestämään uutta pettymystä. Naimisissa oleva naisystävänsä tiesi myös, että olin todella järkyttynyt ja sairastunut vakavasti. Mies jäi kiinni kahvilatapaamisesta naisen kanssa jonkin aikaa jatkamisemme jälkeen. Hän kiisti tämän ehdottomasti. Nyt, neljä vuotta tuosta kaikesta sain kuulla että urheilua harrastava mieheni oli ollut samalla valmennuskurssilla tämän naisen kanssa. Tieto on ehdottoman luotettava, mies kiistää tämän hirveästi loukkaantuneena. Se ei ole voinut olla sattumaa. Tai jos olisi ollut, miksi mies olisi kieltänyt asian. Nyt tajuan, koko tämän ajan suhde on ollut vireillä. Tuntuu ihan sietämättömän pahalta. Mies tiesi, että olin aivan polvillani suhteen paljastuttua. Miten läheinen voi toimia noin julmalla tavalla? Mieheni pyysi, etten käräyttäisi naista perheelleen silloin aikanaan. Voi miksi tein niin. Tämä nainen ja mieheni ovat tehneet pahimman loukkauksen ja tuskan minulle nyt jo useamman kerran. En koskaan ole halunnut pahoittaa toisten ihmisten mieltä, mutta nyt mieleeni tulee ajatuksia, miten toimisin nyt.