Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ohiajaja:Millaiseen vuokaan ja syödäänkö ihan sellaisenaan vai tuleeko jotain täytettä/kuorrutetta?
Alkuperäinen kirjoittaja Tanja:Mulla on käytössä mummoltani saama ohje vuodelta miekka ja kirves - ainakin- elikäs
5 dl vehnäj.
1 tl suolaa
1 tl soodaa
4 dl sokeria
1 tl vaniljasokeria
1 dl kaakaota
2 munaa
2.5 dl maitoa
1 dl öljyä
Sekoita kaikki kuivat aineet. Lisää munat, maito ja öljy. Kaada vuokaan ja paista 175 asteessa n. tunti. Ihana on ja hurjan helppotekoinen. Meillä muksutkin tykkää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis mitä toi on? Onko jotenkin erityisen hyvä kuivakakku vai?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis mitä toi on? Onko jotenkin erityisen hyvä kuivakakku vai?
up
nii kertokaas onko toi kaakao kumpaa? Alko tekemää mieli enkä viitti sokkona alkaa vääntämääMäärä kyl kuullostaa siltä et olis oboe kaakaoo :saint:
Taidan tehdä lasten kanssa, miehen nimpparin kunniaksi
Toi kaakaon laatu mietityttää, oboe vai tumma...
No en mä ainakaan osaa sitä mitenkään erityisen ihmeellisenä pitää, mutta ainakin on helppo tehdä, ja on se meillä ainakin hyvin vieraille kelvannut![]()
Mulla on käytössä mummoltani saama ohje vuodelta miekka ja kirves - ainakin- elikäs
5 dl vehnäj.
1 tl suolaa
1 tl soodaa
4 dl sokeria
1 tl vaniljasokeria
1 dl kaakaota
2 munaa
2.5 dl maitoa
1 dl öljyä
Sekoita kaikki kuivat aineet. Lisää munat, maito ja öljy. Kaada vuokaan ja paista 175 asteessa n. tunti. Ihana on ja hurjan helppotekoinen. Meillä muksutkin tykkää![]()