Aion elää koko elämäni miehen rahoilla.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kauheaa eikö?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="mamma";26331620]Juu, ihan miten vaan.
Sitähän en kommentoinut vaan sitä että miksi olet valinnut tämän tien. Ilmeisesti sinulla ei ole vaihtoehtoja :D[/QUOTE]

Ainahan on vaihtoehtoja. Pidän vain tällaisesta vapaasta elämäntyylistä.

Ei mun mielestä yhtään kamalaa, jos on valintaansa tyytyväinen. Mä en tuohon pystyisi, koska mulla olisi tunne, että olisin jotenkin kiitollisuudenvelassa puolisolle ja siten mun pitäisi sietää häneltä sellaistakin käytöstä tai kohtelua, johon muutoin vastaisin näyttämällä ovea.

[QUOTE="mamma";26331659]Olisiko? Oikeesti?! Epäilen :D
Ei taida sinulla olla kokemusta työelämästä juurikaan joten et tiedä mistä puhut :D[/QUOTE]

Kyllä olisi,monenlaistakin vaihtoehtoa. Olen vain halunnut elää näin.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26331673:
Ei mun mielestä yhtään kamalaa, jos on valintaansa tyytyväinen. Mä en tuohon pystyisi, koska mulla olisi tunne, että olisin jotenkin kiitollisuudenvelassa puolisolle ja siten mun pitäisi sietää häneltä sellaistakin käytöstä tai kohtelua, johon muutoin vastaisin näyttämällä ovea.

No mä saan ihan vapaasti näyttää suuttumukseni yms. ja riidellä mieheni kanssa jos aihetta on.

Alkuperäinen kirjoittaja kamalaa:
Tietysti miehen lapsi jäisi miehelle,yhteisiä lapsia ei ole.

greatest-plot-twists.jpg

Tais "ap" jättää tämän keskustelun kun se ei palvellutkaan häntä toiveiden mukaan :D Tuli liian kirpakkaa palautetta eikä suinkaan sellaista mihin hän olisi voinut vastata omilla sutjautuksillaan :D

Yhteistyössä