Aion nyt tunnustaa syntini teille (mutta kuiskin, ettei naapuri kuule ).

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja pippis:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
kyllä ottaisin itseeni jos naapuri arvostelisi minun valitsemia jouluvaloja... joten en ymmärrä mitä hienoa tässä nyt oli

No voi hyvä ihme... Just se hienous että naapurille ei tarvinnut sanoa että ne valot on törkeät, vaan asia ratkesi muuten!

Mitä se ap:lle kuuluu, millaiset valot naapuri laittaa pihalleen? Mitä hienoa on, että käy valittamaan toisen valoista? Ja ihan varmanahan se naapuri oli tajunnut, mikä valoissa hiertää. Tuohan on jo melkein uhkaus, otatko valot itse pois, vai päästänkö koirani niiden kimppuun.

Kun ei ollut oma piha vaan YHTEINEN! :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Mä en kyllä oikeesti jaksa käsittää miten jotakuta voi noin vaivata toisen jouluvalot. Mulle on ainakin henk.koht. ihan sama miten naapurit markkinsa koristelee, kunhan ei meidän markille tuu. Tuleepa siinä ohikulkijoiden mielestä irtopointseja meidän koristelulle jos naapurissa on hirveät :saint:

siis niin totta.mä en kans ymmärrä että toiset ei pysy tontillaan.jokaisella on omalla tontillaan oikeus oman makunsa mukaisiin valoihin.meillä ei hirveesti valoja ole,mut jos mun naapuri oisit niin varmaan sanoisin että pidä koiras tontillas tai piipaa-sedät hakee sen parempaan talteen...

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
kyllä ottaisin itseeni jos naapuri arvostelisi minun valitsemia jouluvaloja... joten en ymmärrä mitä hienoa tässä nyt oli

No voi hyvä ihme... Just se hienous että naapurille ei tarvinnut sanoa että ne valot on törkeät, vaan asia ratkesi muuten!

Mitä se ap:lle kuuluu, millaiset valot naapuri laittaa pihalleen? Mitä hienoa on, että käy valittamaan toisen valoista? Ja ihan varmanahan se naapuri oli tajunnut, mikä valoissa hiertää. Tuohan on jo melkein uhkaus, otatko valot itse pois, vai päästänkö koirani niiden kimppuun.

Kun ei ollut oma piha vaan YHTEINEN! :headwall:

No AIVAN. YHTEINEN. Eli siis myös sillä NAAPURILLA on oikeus pihalle laittaa mieleisiään valoja vaikka se sitten ei toista miellyttäisikään.

Kaikesta huolimatta oli mikä yhteinen piha vaan, niin en tajua, että jotakuta noin riipii toisen laittamat valot.

Mua ainakin ärsyttäisi ne koirat sen verran, että yhteiselle pihalle ei olisi niillä tulemista.

Kaikesta huolimatta oli mikä yhteinen piha vaan, niin en tajua, että jotakuta noin riipii toisen laittamat valot.

Varmaan jokainen täällä ajattelee niiden muutaman vuoden takaisten valoköysien olevan aivan hirveitä? Meidän naapurilla on semmoinen punainen, ja sen näkeminen todella tympii mua, mutta kun on naapurin omalla pihalla, niin mitäpä mä siitä voisin mennä sanomaan. Yhteinen piha olisi ihan eri asia, silloin mä keskustelisin siitä naapurin kanssa varmasti samaan tyyliin kuin ap.

Harvinaisen fiksu asukas tuo ap:n naapuri. Joustava ja yrittää ottaa huomioon myös ap:n. Jossain vaiheessa tämäkin varmaan napsahtaa tuohon jatkuvaan yksipuoliseen joustamiseen. Ja ilmoittaa, että pitää rakkinsa kytkettynä yhteisellä pihalla. Koiraa kun on lupa pitää irti omalla tontilla. Siis pihalla jonka haltijana ja hallitsijana on itse. Tässä tapauksessa ap ei ole pihan haltija, joten koiran irtipitoon ei ole mitään lupaa. Yhteinen piha-alue ei myöskään ole koirankoulutuskenttä, siihen on ihan omat alueensa.

No johan meni väännöksi tämäkin asia..
e025.gif

Alkuperäinen kirjoittaja Namelli:
Ap, tätähän se on kun ostaa paritalon puolikkaan. Koita vaan sopeutua siihen että saat joustaa asiassa jos toisessa. Niin, ellet juoni joka asiaa mieleiseksesi.

Siinä mä olen hyvä. B)

Ei vaan, kivasti meillä menee yhdessä. :D