M
minä vainen
Vieras
eli varmistan vain että meneekö se niin etten saa tuosta 2v esikoisesta mitään vaikka jään äitiyslomalle ensi kuussa, ja lapsikin siis jää kotihoitoon?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:Saa tietenkin kotihoidontukea
Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:Saa tietenkin kotihoidontukea
Alkuperäinen kirjoittaja jj:Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:Saa tietenkin kotihoidontukea
Ei saa äitiysloman aikana, ellette sitten ole niin vähävaraisia että saat hoitolisää.
Alkuperäinen kirjoittaja minä vainen:Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:Saa tietenkin kotihoidontukea
eikö tähän vaikuta miehen työtulot?! mä oon pihalla kun lumiukko näiden kiekuroiden kanssa, kaikki apu on siis tervetullutta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja minä vainen:koitin sivistää itteeni kelan sivuilla, ja totean etten vissiin ole oikeutettu kyllä kotihoidontukeen, tai mihkään muuhunkaan..kun ei kai siihen KAIKKI automaattisesti ole oikeutettuja?
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Kertokaa nyt sitte vielä, millaisissa äitiys/vanhempainrahasummissa pitää liikkua, että on mahkuja tohon hoitoloisään?