V
"Vieras"
Vieras
mikä manuaali?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
mikä manuaali?
Sen verran on tullut lapsien kanssa autoiltua, että koskaan ei ole tarvista ollut laittaa vauvaa etupenkille turvakaukalossa, vaan takapenkillä ovat matkustaneet kaikki lapset siihen asti, kunnes on ollut turvallista istua etupenkillä ja silloinkin pitkin hampain.
Jos vauva on tarvinnut jotain, niin auto ollaan pysäytetty ihan sitä varten ja hoidettu vauva, kunnes vauva on ollut tyytyväinen ja matkaa on voinut jatkaa turvallisesti.
mut ne toiset on kans lapset
mitä tarkoitat tyylikäs auto?![]()
mut ne toiset on kans lapset
mitä tarkoitat tyylikäs auto?![]()
http://www.vincentwong.com/v1/pics/1280Genesis.jpg
juu on hyvän näköinen mulla on keltainen, eli
mä haluan myöhemmin kans laita niin kuin kuvassa samat tummat vanteet, nyt on alumiini, vaikka ne kans hienot, mut tykkään tosta
mä haluan nyt kevällä ajaa sillä, kun mä itse noita valitsenut ja kun tykkään ja haluan ja eilenkin ajannut, yli 300km, mutta ilman lapsia![]()
mä haluan nyt kevällä ajaa sillä, kun mä itse noita valitsenut ja kun tykkään ja haluan ja eilenkin ajannut, yli 300km, mutta ilman lapsia![]()
mulla on lapsi aina etupenkillä kun ei ole airbagia, joudun vähän väliä tunkea tuttia takaisin suuhun kun sylkee sitä pois ja huutaa kurkku suorana. Ei ongelmaa, söisin vaikka kiinalaista ruokaa puikoilla siinä samalla jos niikseen tulee![]()
Koetan sanoa nyt nätisti ennen kuin joku ehtii ilkeästi:
Lasten turvallisuus silti ennen kaikkea, eikö?![]()
miksei oo turvallinen? Huoh