Äiti etelään viikoksi vauva jää kotiin isän kanssa..Mitä mieltä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meidän kohta vuoden ikäinen lapsemme on kyllä vauva. Ihan kympillä.

Itse kysymykseen minulla ei ole mielipidettä, koska uskon ihmisten itse osaavan parhaiten päättää asioistaan.

Itse sinä ap parhaiten lapsesi tunnet, jos lapsi ei oo vallan sun perään jne en näe mitään ongelmaa :)

Yksi asia on tässä keskustelussa osunut silmään, osa sanoo että lapsi jää isällensä hoitoon.. Ei mielestäni se kyllä ole lapsen hoitoon jäämistä, jos hän oman isänsä kanssa on. Paitsi ehkä näiden äitien mielestä, jotka ovat sitä mieltä että äiti on tärkein eikä isä osaa lasta hoitaa ilman ohjeita ja valvontaa...

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;25842754:
Ei oleteta mitään.

Oletetaanpa, kaikenlaista. Oletaan tietävänsä, että hommassa ei ole mitään ongelmaa. Mistäs te sen niin varmaksi tiedätte?

En oikein ymmärrä semmoista lomaa, että mikä loma se sitten muka on. Mutta kun nykyisin äidin oikeus rentoutua menee pienen lapsen ikävän edelle jopa viikoksi, niin muodikkaasti sitten vaan.

Kaikki vanha ajattelu ei ole vanhentunutta.

No ehkä 1v:n voi just ja just jättää. Pienempää en viikoksi jättäis. En kyllä itse jättäis 1-vuotiastakaan viikoksi, mutta kukin tavallaan.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
muodikasta tai ei, syyt tähän ilman lasta ja miestä reissuun ovat:

*Olen heräillyt tunnin välein vauvan kanssa nyt vuoden.Saan siis hieman levähtää.
*Lapsen isä matkustelee työkseen, ei siis halua lomallaan matkustella
* Lapsi ei ole minussa kiinni vaan isä kelpaa yhtä hyvin.
* Lapsella on myös sairaus minkä vuoksi en uskalla ottaa mukaan reissuun.
*Mielestäni 1v ei nauti kovista helteistä ja uimisesta yms. samalla lailla kun 6v.

Tässäpä puolustuksen puheenvuoro..Noh reissuun lähdemme jokatapauksessa, kiitos tsempeistä ja mielipiteistä :)

No mikset mene lepäämään ensin johonkin kylpylään viikonlopuksi tms? Niin näet hiukan, että onnistuuko se lepääminen edes, ei ole niin hankala matka kotiin jos huomaatkin olevasi kipeä kissa siellä.

Yhteistyössä