V
vittuuntunu
Vieras
Eli ihan jäätävää. Olen 33v esikoinen 9v ja erosin hänen isästään v 2009. Äitini on aina ollut puuttuvaa sorttia. Tunkee nokikana asioihin jne. Minun asioihin ei isosisko. Mulla ei oo kaikki aina menny putkeen elämässä ja siksi kai puuttuu. Kun odotin esikoista alkoi vauvan vaatteiden osto soittele onko vauva syönyt jne. Ei luottanut minuun äitinä yhtään. Sairaaksi asian teli myöhemmin se että osti heille kotiin kaapit täyteen tytölle vaatetta vaippoja kenkiä jne... säikähdin koska se ei ole normaalia... ihan kuin olisi ajatellut saavansa lapsen itselleen. Kun erosimme lapsen isän kanssa... Lapsen isä kertoi äidilleni ja siskolleni avioliittomme vaikeuksista mutta ei minulle. Sairasta. Lapsi asuu isällään koska äitini väitti etten voi huolehtia siitä. Mikä ei ole totta. Nyt odotan lasta uudelle kumppanille ja sama moodi jatkuu. Eilen soitti että ostanut kasan vauvan vaatteita ja osa jää heille varavaatteiksi. Sanoin että ei jää!! ???? yksikään vaate ei jää teille.. vaan jos vauva tulisi hoitoon me tuodaan vaatteet jne Hoitolaukussa. Kilahdin ihan totaalisesti koska aikoo taas saada minut huonoon valoon. Huusin ja raivosin että tää ei enää vetele! Mummi on mummi ei hoitaja tai äiti ja nyt pistin välit poikki. Jollei tajua niin voi voi. Sairas se on. Onko muilla hallitsevia vanhempia??
Nim rv 30
Nim rv 30