äiti kipeä, voiko iä sjäädä hoitamaan vauvaa palkallisena?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Palkattomana kyllä.
Mutta tänään kuulin esikoiselta,kun koulukaveri(silloin 10v.) oli ollut 39 asteen kuumeessa koulupäivänä niin äiti oli lähtenyt kaupungille asioille 3 tunniks ja jättänyt tälle sairaalle lapselle 1.5v hoidettavaks ja valitettavasti kuuluuvat vanhoollislestaadiolaisten uskontoon :(...
Huh,huh...Ja Jumala hoitaa,just joo...
 

Yhteistyössä