Äiti liftasi lapsensa kanssa vauva otettiin huostaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No hei: jos te näkisitte naisen liftaamassa vauva turvakaukalossa jossain (ei esim. rikkoutuneen auton vieressä), niin mitä teillä ensimmäisenä tulisi mieleen? Että täysin tasapainoinen ihminen se tuossa on kyytiä vailla? Minä kuulkaa varmaan soittaisin poliisit ainakin kysymään onko kaikki ok...

No mulle tulisi mieleen että on joku hätä, hullu mies heittänyt autosta ulos tai jotain vastaavaa...Me varmaan pysähdyttäisiin viereen ja kysyttäisiin voidaanko olla avuksi, kyytin ei otettaisi.

No hei: jos te näkisitte naisen liftaamassa vauva turvakaukalossa jossain (ei esim. rikkoutuneen auton vieressä), niin mitä teillä ensimmäisenä tulisi mieleen? Että täysin tasapainoinen ihminen se tuossa on kyytiä vailla? Minä kuulkaa varmaan soittaisin poliisit ainakin kysymään onko kaikki ok...

Mä kyllä pysähtyisin kysymään äidiltä että mikä on vialla. Mutta olisin kyllä hyvin huolissani jos joku kulkisi lapsen kanssa aukealla tiellä ilman mitään auringonsuojaa helteisenä päivänä.

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:

Mä kyllä pysähtyisin kysymään äidiltä että mikä on vialla. Mutta olisin kyllä hyvin huolissani jos joku kulkisi lapsen kanssa aukealla tiellä ilman mitään auringonsuojaa helteisenä päivänä.

..ja jos vielä siihen päälle kuulisin tarinan, että oltiin matkalla linja-autolla, mutta tuli riitaa jo aikuisten lasten kanssa, niin päätin hypätä vauvan kans linkistä pois ja jäädä liftaamaan, niin kyllä mä huolestuisin aika paljon lisää.

Alkuperäinen kirjoittaja vippis:
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:

..ja jos vielä siihen päälle kuulisin tarinan, että oltiin matkalla linja-autolla, mutta tuli riitaa jo aikuisten lasten kanssa, niin päätin hypätä vauvan kans linkistä pois ja jäädä liftaamaan, niin kyllä mä huolestuisin aika paljon lisää.

Samat sanat, hyvin erikoisena pitäisin tätä kyllä. Mäkin luulisin että mun äitikullaltani on järki pimentynyt jos se hyppäisi kesken matkan ulos autosta siksi että mun kanssa tulee jotain sanomista. :p

Niin tääkö n viranomaisten mielestä tapaus jossa lapsi voidaan ottaa pois äidiltään, horjuttaa turvallisuuden tunne ja eristää tutusta aikuisesta/äidistä. Sittem kaikenmailman alkkikset ja väärinkäyttäjät ja hyväksikäyttäjät saa kyllä pitää lapsensa kohtuuttoman kauan kotonaan kärsimässä, ehkä jopa kokonaan ettei edes puututa. voi elää suomessa on asiat ihan prinkkalallaan!

Sosssu teki ihan oikein.Mikä äiti suuttuu aikuisille lapsille niin,että lähtee bussista?Kuka vastuullinen aikuinen liftailee, pieni lapsi mukanaan?Hyvä,että sosiaalihuolto toimii!

Yhteistyössä