äiti on VÄSYNYT

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zzz
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Z

zzz

Vieras
Kello on jo noin paljon, enkä ole vieläkään herännyt. Mä olen niiiiin väsynyt. Joka aamu seiskalta ylös ja puolenyön aikaan nukkumaan. En jaksa. Nyt pikkunen on unilla mutta mä en vaan jaksa ajatella kotihommia.. Niin masentavaa hangata jokapäivä samoja nurkkia, pestä ja imuroida.. mä en tajuu miten voin olla näin zippi. Kyllähän se lapsi väsyttää kun sen kanssa on ja leikkii mutta ei kai näin väsynyt pitäis olla? Hirveet silmäpussit ja puhe on puurosta mömmöä vaan ja puhun muutenkin ihan höpöjä.. kohta pitää synttäreille lähteä, onneks en aja itse kun mennään samalla autolla siskon kaa..mä kuolen tähän väsymykseen..

onko sulla hemoglubiini arvot alhaallaa..itselläni ainakin vaikuttaa pienikin lasku?? mutta ei siinä melekin oli kun suusta sun kirjotus itselläni täällä kaks lasta ja olen rv39 raskaana ja väsyttää niin kamalasti ja morkkis tulee kun ei jaksa ees ton pienimmän kans ulkona olla :( ei jaksa kyllä tehdä mitään muutakaan..ikinä en oo näi väsyny ollu...

hemoglobiini on ihan jeesh, mulla on aina ollu.. en tiiä, ehkä mua vaan väsyttää tää syys ja kaikki. En usko että olisin sairas tai jotain puutostiloja..ainoa että flunssaahan on ollu pari viikkoo..mutta mutta..

sulla (heips) on paljon suurempi syy olla väsynyt ja saat ollakki :) jaksamisia:)

Kannattaa lähtiä ulos lenkille, yksin tai lapsen kans. Itse huomannut, että jos on kokopäivän sisällä niin jotenki "nuutuu" ja on väsynyt olo koko päivän.

Pääsisitkö millään jonain iltana aikaisemmin nukkumaan? Puoliyö kuulostaa aika myöhältä. Joskus käyn ite nukkumaan jo puoli yhdeksältä, vaikka normaailisti hiukkasen myöhempään valvonkin.

Yhteistyössä