J
jelly
Vieras
mulla on pieni mutta ärsyttävä ongelma. oma mummini puuttuu liikaa lapsen ja minun asioihin. poikani on nyt 8kk, itse olen 20. en haluaisi sanoa hänelle pahasti mutta kohta on pakko. poika on ollut hänellä kaksi päivää hoidossa kun kävin koululla. oli salaa syöttänyt punaseen maitoon tehtyä puuroa vakka hyvin tietää ettei maitoa saa juottaa alle vuoden ikäiselle, oli myöskin antanut kermajäätelöä ja pojan maha meni hirveän kipeeksi, tottakai!! on meinannut salaa viedä saunaan. mummi luulee että kaikki säännöt pätee mitkä toimi 40 vuotta sittenkin. hän luulee että neuvola piruuttaan kieltää maidon, suolan jne. ja itse olen kieltänyt että mehua ei pojalle anneta ennen kuin oikea maito on opittu juomaan ja muutenkaan ei mehu ole oikea janojuoma, vesi on. hän mainoistaa kaikille kuinka lapseni muka inhoaa vettä ja olen julma kun en mehua anna. hän inttää minulle kaikista asioista ja periaatteista miten lapseni hoidan, luulee varmaan jyräävänsä minut koska olen niin nuori. turha luulo.. joten onko muilla samanlaisia sukulais puuttujia ja pitäisikö jo kunnolla ärähtää vai miten toimia tässä tilanteessa? alkaa oleen sellanen tilanne etten halua enää tavata ennen niin rakasta mummoani.