äiti puuttuuu joka asiaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Punaposki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Punaposki

Jäsen
09.11.2004
214
2
16
meille tuli typerästä asiasta riitaa (siitä kun meinasimme mennä tilaamaan pizzat) ja nyt äiti katkaisi kokonaan välinsä meihin. äiti muutenkin on puuttunut joka asiaan ja arvostellut tapaani hoitaa poikaa, minulle tuli mitta täyteen ja sanoin että emme jaksa tulla kuuntelemaan ainaista valitusta, olen jo aikuinen ihminen enkä jaksa ehdoin tahdoin kuunnella semmoista. no äiti sanoi että turha apua pyytää enää. hän pon ostanut pojallemme melkein kaiken, muttemme kertaakaan ole pyytäneet mitään, luulin että hän tahtoi ostaa ensimmäiselle lapsenlapselleen tavaroita. en tiennyt että kun hän hankkii tavaroita pojallemme se oikeuuttaa haukkua ja arvostella koko ajan???
nyt hän sanoi ettei auta enää missään... se ei minua haittaa, enemmän minua haittaa se ettei hän näe lapsenlastaan vähään aikaan, koska minä en pyydä anteeksi, vaikka muut niin köskevätkin koska olen kuulemma nuorempi...ei minua siihen ole opetettu että minun pitäisi nöyrtyä ja pyydellä anteeksi jotain mihin en ole itse syypää...

Ajattele asiaa toiselta kantilta. Äitisi rakastaa sinua ja perhettäsi, ehkä se kuulostaa arvostelulta sinun korvissa..mutta äitisi haluaa vain hyvää ja kuinka sen voi paremmin tehdä kun "neuvoa" omaa lastaan. Onhan äidilläsi elttyä elämää takanaan enemmän kun sinulla, hän haluaa vain auttaa.. :heart:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.03.2005 klo 17:31 lerppu kirjoitti:
Ajattele asiaa toiselta kantilta. Äitisi rakastaa sinua ja perhettäsi, ehkä se kuulostaa arvostelulta sinun korvissa..mutta äitisi haluaa vain hyvää ja kuinka sen voi paremmin tehdä kun "neuvoa" omaa lastaan. Onhan äidilläsi elttyä elämää takanaan enemmän kun sinulla, hän haluaa vain auttaa.. :heart:

no kommentit ovat tätä luokkaa... lapsi on liian laiha, anna lisää ruokaa, mitä vetelehdit tääällä, mene kotiisi siitä, kun olin miestä vastassa pojan kanssa linja-autoasemalla, et katso lastasi tarpeeksi rakastavasti... yms yms... miusta se menee liian pitkälle jo...

Mulla oli kans yhteen aikaan sellanen tuntemus, et äitini niiku vakoilisi mun tekemisiä ja menoja. Ja kerran sattui äipän kans tulemaan riitaa ku äitini alkoi puhumaan perheestäni jne. Nyttemmin hän ei oo pahemmin puuttunu perheeni kulkuun. Paitsi se vaan meinaa tympiä ku äitini eli mummu ostelee esikois tytölleni nuita turhan päiväsiä tavaroita. Hän antaa aivan liian helpolla periksiesikolle. Aina ku vaan satutaan menemään mummulle, jo esikko haluaa heti ekana jäähä yöksii. Pari muuta ei oo ollu niikää monesti yötä mummun luona ku esikko.

no nyt äiti lähetti viestiä ja pyysi anteeksi että oli typerän riidan aloittanut... syytti hormoneja... minusta oli hyvä että äiti itse myönsi etä riita oli typerä.. joten maassa rauha ja ihmisillä hyvä tahto

Yhteistyössä