meille tuli typerästä asiasta riitaa (siitä kun meinasimme mennä tilaamaan pizzat) ja nyt äiti katkaisi kokonaan välinsä meihin. äiti muutenkin on puuttunut joka asiaan ja arvostellut tapaani hoitaa poikaa, minulle tuli mitta täyteen ja sanoin että emme jaksa tulla kuuntelemaan ainaista valitusta, olen jo aikuinen ihminen enkä jaksa ehdoin tahdoin kuunnella semmoista. no äiti sanoi että turha apua pyytää enää. hän pon ostanut pojallemme melkein kaiken, muttemme kertaakaan ole pyytäneet mitään, luulin että hän tahtoi ostaa ensimmäiselle lapsenlapselleen tavaroita. en tiennyt että kun hän hankkii tavaroita pojallemme se oikeuuttaa haukkua ja arvostella koko ajan???
nyt hän sanoi ettei auta enää missään... se ei minua haittaa, enemmän minua haittaa se ettei hän näe lapsenlastaan vähään aikaan, koska minä en pyydä anteeksi, vaikka muut niin köskevätkin koska olen kuulemma nuorempi...ei minua siihen ole opetettu että minun pitäisi nöyrtyä ja pyydellä anteeksi jotain mihin en ole itse syypää...
nyt hän sanoi ettei auta enää missään... se ei minua haittaa, enemmän minua haittaa se ettei hän näe lapsenlastaan vähään aikaan, koska minä en pyydä anteeksi, vaikka muut niin köskevätkin koska olen kuulemma nuorempi...ei minua siihen ole opetettu että minun pitäisi nöyrtyä ja pyydellä anteeksi jotain mihin en ole itse syypää...