Äiti sai aivoinfarktin (kysymyksiä, purkamista jne...)

Alkuperäinen kirjoittaja VesiMelonit:
Äitillä tajunnan taso parantunut, on pariin otteeseen totellu käskyjä ja eilen kun tytön kanssa kävin, näytti et äiti olis tarkkaan seurannu.
Uus ongelma on se, että äitillä on kuumetta 40,9, tulehdusarvot 114 ja hengitysputkesta puskee paksua keltaista limaa, eikä antibiootit tunnu auttavan...
Just soittelin lääkärin kanssa, eikä se oikein ruususta tulevaisuutta maalannu...
Voi, pelottavalta kuulostaa tuo kuume, hirveästi voimia sitä tulette lähiaikoina tarviimaan ja paljon

:/

Sain juuri kuulla, että esikoiseni mummo (eli exäni äiti) kuoli tänään aivoinfarktiin (lisäksi oli vielä aivoverenvuoti tms). Oli leikkauksessa mikä meni hyvin, mutta ei enää herännytkään, vaan 2 viikkoa oli tajuttomana. Aivan kamalaa, enkä tiedä kuinka pojalle sen kertoisin. Pari vuotta sitten meni pojan pappa ihan samasta syystä. Mua huolettaa myös ex, miten se tulee tän asian kanssa pärjäämään.

Voimia sulle ja pojallesi oikein paljon :hug:

Joops, nyt äitiltä löytyi sitten MRSA... Koittavat selvitellä mistä mahollisesti sairaalabakteerin saanu, mut kuulemma vaikee homma.
Kuume huitelee edelleen päälle 40, tulehdusarvot laskenu toissapäiväsestä 250 59:ään. Eilen jakso availla silmiä, mut tänään sit taas ei.
Turhauttavaa!

Joops, nyt äitiltä löytyi sitten MRSA... Koittavat selvitellä mistä mahollisesti sairaalabakteerin saanu, mut kuulemma vaikee homma.
Kuume huitelee edelleen päälle 40, tulehdusarvot laskenu toissapäiväsestä 250 59:ään. Eilen jakso availla silmiä, mut tänään sit taas ei.
Turhauttavaa!

meillä oli juuri hygienia koulustus tuosta MRSA bakteerista. Huonkuntoisille se onkin tosi huono juttu ja kuka vaanhan voi olla bakteerin kantahja silti että olisi mitään oireita. eli käsihygienia hoitohenkilökunnalle on kaiken a ja o.... sekään ei aina tahdo estää tämän MRSA leviämistä, voi olla niin pienen pienestä kiinni. Harmillinen bakteeri.

Tänään on se päivä, kun äiti todennäköisesti kuolee.
Yöllä romahti verenpaineet ja hengitys meni vaikeaksi, nyt aamukierrolla lääkärit todennäköisesti päättävät lopettaa tukevat toiminnot.
Hoitsu lähetti mut käymään kotona välillä, nyt lähdössä takaisin...
Oon samaa mieltä lääkäreiden kanssa, ettei kannata enää pitkittää, mut saatana tää tekee kipeetä.

Yöllä romahti verenpaineet ja hengitys meni vaikeaksi, nyt aamukierrolla lääkärit todennäköisesti päättävät lopettaa tukevat toiminnot.
Oon samaa mieltä lääkäreiden kanssa, ettei kannata enää pitkittää, mut saatana tää tekee kipeetä.

:hug: :hug: :hug: Suuresti voimia teille kaikille.

Olen sanaton. Voimia sinulle ja perheellesi, ja äidillesi enkeleitä matkaan :hug:

Veljeni sai kolminkertaisen aivoverenvuodon 25 vuoden iässä. Täysin terveeltä ja kunnon elämäntavat omaavalta nuorelta mieheltä repesi kolme verisuonta päästä. Hän kävi lähellä kuolemaa, mutta selvisi ja toipui täysin. Siitä on nyt 2,5 vuotta aikaa enkä vieläkään pysty muistelemaan sitä itkemättä, vaikka kaikki onkin nyt hyvin.

Oikein paljon voimia sinulle ja enkeleitä äitisi mukaan!!!! kyllä se elämä joskus koettelee kunnolla....

Yhteistyössä