V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Voi, pelottavalta kuulostaa tuo kuume, hirveästi voimia sitä tulette lähiaikoina tarviimaan ja paljonAlkuperäinen kirjoittaja VesiMelonit:Äitillä tajunnan taso parantunut, on pariin otteeseen totellu käskyjä ja eilen kun tytön kanssa kävin, näytti et äiti olis tarkkaan seurannu.
Uus ongelma on se, että äitillä on kuumetta 40,9, tulehdusarvot 114 ja hengitysputkesta puskee paksua keltaista limaa, eikä antibiootit tunnu auttavan...
Just soittelin lääkärin kanssa, eikä se oikein ruususta tulevaisuutta maalannu...
Alkuperäinen kirjoittaja VesiMelonit:Joops, nyt äitiltä löytyi sitten MRSA... Koittavat selvitellä mistä mahollisesti sairaalabakteerin saanu, mut kuulemma vaikee homma.
Kuume huitelee edelleen päälle 40, tulehdusarvot laskenu toissapäiväsestä 250 59:ään. Eilen jakso availla silmiä, mut tänään sit taas ei.
Turhauttavaa!
Alkuperäinen kirjoittaja VesiMelonit:Tänään on se päivä, kun äiti todennäköisesti kuolee.
Yöllä romahti verenpaineet ja hengitys meni vaikeaksi, nyt aamukierrolla lääkärit todennäköisesti päättävät lopettaa tukevat toiminnot.
Hoitsu lähetti mut käymään kotona välillä, nyt lähdössä takaisin...
Oon samaa mieltä lääkäreiden kanssa, ettei kannata enää pitkittää, mut saatana tää tekee kipeetä.
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven::hug: mun mummo kuoli aivoinfarktiin
Alkuperäinen kirjoittaja VesiMelonit:Tänään on se päivä, kun äiti todennäköisesti kuolee.
Yöllä romahti verenpaineet ja hengitys meni vaikeaksi, nyt aamukierrolla lääkärit todennäköisesti päättävät lopettaa tukevat toiminnot.
Hoitsu lähetti mut käymään kotona välillä, nyt lähdössä takaisin...
Oon samaa mieltä lääkäreiden kanssa, ettei kannata enää pitkittää, mut saatana tää tekee kipeetä.