S
sairastunut
Vieras
Voinko imettää vauvaani (2kk) kun olen itse sairaana? Todella paha flunssa, kuumetta ja räkä roiskuu. Yskä ja kurkkukipu kammottavia. Ehkä huomenna voisin mennä ihan päivystyksessä käymään, ettei ole mikään keuhkoputkentulehdus tms. on niin kauhea olo. Joka paikka on ihan kipeä.
Ja en ole provo tai mitään, ihan asiallisia vastauksia haluaisin kun en oikeasti tiedä. Tuntuu niin kummalta antaa vauvalle "sairasta" ja kuumeista rintaa.
Kiitos!
Ja en ole provo tai mitään, ihan asiallisia vastauksia haluaisin kun en oikeasti tiedä. Tuntuu niin kummalta antaa vauvalle "sairasta" ja kuumeista rintaa.
Kiitos!