äitienpäivä 2011 lahjakyselyä!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Satu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"Satu"

Vieras
Mitä ostat äidille/anopille vai teetkö itse jotain?

Meidän porukka meinasi antaa lahjaksi ainakin joko ruusukimpun tai tulppaanikimpun ( anopin lempikukkaset)

Muuta ei olla vielä mietitty......

[QUOTE="Blue cat";23712276]Me varmaan askarrellaan tytön (1kk) kanssa joku kortti, ajattelin laittaa siihen tytön käden- tai jalanjäljet :)[/QUOTE]

Hmmm ei huonompi idea....
En usko kuitenkaan, että meidän 12v poika suostuisi moiseen.....
Vitsi! Hieno idea =)

Omalle äidille perinteisesti minä teen kortin ja lisäks veljen kanssa puoliks ostetaan lahja,tällä kertaa joko kirja (jos löytyy yks tietty mistä äiti puhui jo ennen joulua) tai jos ei kirjaa löydy niin aamutakki. Vanha on..niin vanha. Äiti ansaitsee uuden kauniin aamutakin :) Tämän lisäksi isä "vie" (=maksaa) koko jengin (=minä,miheni ja lapsemme,veljeni,isä ja äiti) syömään.

Anoppilaan viedään (perinteisesti) kaupasta ostettu kortti ja yksi suuri ruusu. Sinne mennään siis kahville..

[QUOTE="Blue cat";23712276]Me varmaan askarrellaan tytön (1kk) kanssa joku kortti, ajattelin laittaa siihen tytön käden- tai jalanjäljet :)[/QUOTE]

Tein oman poikani kanssa ton saman isän päivänä...ja kyllä oli iskä ja pappa onnellisia... tänään maalailtiin pojan (9kk) kanssa mummulle taideteos:)

anopille viedään mieheni itse tekemät puiset koristetikkaat. niitä on toivonut. ja minun äidilleni joku muu koriste ja ruusuja. itse saan varmaan myös jotain mukavaa, mies on aika nikkari :)

[QUOTE="Roosa";23712453]Heh..Anopille tekstari kjäh kjäh......[/QUOTE]

No se nyt on ihan siitä syystä, että se on jokusen tuhannen kilometrin päässä, äitipuoli ja äiti taas tod.näk. ilmaantuvat mun kahvipöytään. :)

Hyvällä tuurilla anopillekin vois kyllä ehtiä vaikka risusydämen lähettää, melkein voisin huomenna selvitellä asiaa jos kyläkaupassa piipahdan.

ostin äidilleni muumi astiat (se tykkää niistä ja on keränny jo monta mukia) eli ne vaaleanpunaiset sosuli astiat; muki ja syvä kulho. Pojan kanssa askarrellaan jotain kivaa, käydään varmaan luonnosta keräämässä osa tarvikkeista retken muodossa ja niistä tehdään (hän on vasta 1,5v joten ei yksin tee) mummulle yllätys :)

[QUOTE="pupuna";23712488]ostin äidilleni muumi astiat (se tykkää niistä ja on keränny jo monta mukia) eli ne vaaleanpunaiset sosuli astiat; muki ja syvä kulho. Pojan kanssa askarrellaan jotain kivaa, käydään varmaan luonnosta keräämässä osa tarvikkeista retken muodossa ja niistä tehdään (hän on vasta 1,5v joten ei yksin tee) mummulle yllätys :)[/QUOTE]

No tuohan on mukavaa =) Saa pikku-kaverikin osallistua omien vahvuuksien mukaan.
Meillä ainakin ukko aikoinaan tykkäsi kerätä milloin mitäkin ulkoa.....yleensä kiviä taskut täyteen.