Äitini(juoppo)meni sitten lopettamaan siskoni koiran eikä kertonut kelleen mitään...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Henrietta-80
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niinpä! Kuinka jotkut ihmiset voi tehdä noin! Ja varsinkin ap:n äitiä ihmettelen kun kerran sisko olisi koiran ittelleen ottanut ens viikonloppuna niin kai siinä yksi viikko olisi mennyt. Mitä lie ajatellut viinan turruttamilla aivoillaan.

joo näimpä.on äitimme ennenkin kännipäissään tehnyt ja sohlannut muttei ikinä satuttanut tällain,en olis uskonut vaikka rapajuoppo jo onkin.Luulen,epäilen että on alkanut vetään jotain lääkkeitä viinan lisäksi koska se on muuttunut näöltäänkin aivan kaman puliakan näköseksi viimeisen vuoden sisällä.

[QUOTE="popp";23765022]Milläs se ell:kään voisi tietää, kenen joku koira on? Etenkin jos on kyse paperittomasta, siruttomasta koirasta. Ja ainahan voi keksiä jonkun hienon stoorin siitä, miten ko, eläin on purrut naapurin kolmevuotiasta ja se pitää lopettaa, kun ei kerran mitään vaivaa ole, jolla lopetustarpeen perustelisi.

Luulen, että tässä ell:kin kokee ison mieliharmin, kun saa kuulla, miten häntä on viilattu linssiin. Veikkaan, että yhteistyöhalua häneltä löytyy, ellei sitten säikähdä hitosti sitä, mitä on vahingossa tehnyt. Mua ainakin vituttaisi kuulla, että mut olisi huijattu lopettamaan jonkun terve lemmikki.[/QUOTE]

Joo siis emme tietenkään syytä eläinlääkäriä koska olen ihan varma että juuri ko.selitystä on kerrottu kun koira on viety.

Vittu mä vihaan alkoholisteja. Ei voi ymmärtää niiden ajatusmaailmaa.

(Ja ei tarvi tulla leperteleen, että ne on sairaita, ei ne sille mitään voi... Kyllä se on ihan oma valinta JOSSAIN VAIHEESSA ollut. Terveisin, alkoholistin omainen.)

[QUOTE="Rouva";23765044]Vittu mä vihaan alkoholisteja. Ei voi ymmärtää niiden ajatusmaailmaa.

(Ja ei tarvi tulla leperteleen, että ne on sairaita, ei ne sille mitään voi... Kyllä se on ihan oma valinta JOSSAIN VAIHEESSA ollut. Terveisin, alkoholistin omainen.)[/QUOTE]

Samat mietteet!!!Lapsuus meni juoppojen seassa kanssa.Tekis mieli oikeesti tappaa vaikka oma äitini onkin,tosin siltä ei ole tuntunut enään pitkään aikaan.

Mullakin alkoholistiäiti. Ei nuo alkkikset tunnu millään kuolevan pois tai oppivan virheistään.
Mun mutsi on ollu parin vuoden sisään joku 3 kertaa sairaalassa teholla tuon viinan takia. Ei oo siis tarkotuksella yrittäny itteensä tappaa, mut on juonu ittsensä oikeen kunnolla sairaala kuntoon. Sillä on viel kaikenlisäks diabetes. Viime kesänä kävin jo sanoo sille hyvästit sairaalassa, mut eihän se sitten ees kuollut, vaikka ennuste oli tosi huono.

Nykyään ryyppää edelleen...

Mäkin olen tosi katkera äidille kun se aikoinaan halusi päästää mun kissaa ulkoilemaan vapaasti. Mä olisin halunnut ulkoiluttaa valjaissa.

Kerran mun rakas kissa ei sitten tullutkaan enää kotiin. Siitä on jo yli kymmenen vuotta aikaa mutta olen silti hyvin surullinen. Se oli minun ensimmäinen kissani ja olin silloin 13 vuotias...

[QUOTE="Rouva";23765044]Vittu mä vihaan alkoholisteja. Ei voi ymmärtää niiden ajatusmaailmaa.

(Ja ei tarvi tulla leperteleen, että ne on sairaita, ei ne sille mitään voi... Kyllä se on ihan oma valinta JOSSAIN VAIHEESSA ollut. Terveisin, alkoholistin omainen.)[/QUOTE]

no oli sairaus tai oma valinta niin eipä siinä tarvitse läheisten pilata omaa elämäänsä hyväksymällä sitä että toinen yrittää koukuttaa ja kerätä ympärilleen lähesiriippuvaisia. minun äitini on samanlainen rapajuppu kuin aloittajan, mutta onneksi nykyjään enää ei häiritse minun elämääni. minunkin koiran on äitini lopettanut salaa, tosin oli vanha ja sairas, mutta olisin halunnut sen käydä silti hyvästelemässä jne..

Mölykylän isoäiti! Mitä toit kisun tilalle? Miten tilanne eteni muutenkin? Ei ihan herkuin tilanne ole juuri synnyttäneenä hormonipöllyissä kuulla tuollaista.

Mutta käsittämättömiä tekoja kertakaikkiaan.

Mullakin alkoholistiäiti. Ei nuo alkkikset tunnu millään kuolevan pois tai oppivan virheistään.
Mun mutsi on ollu parin vuoden sisään joku 3 kertaa sairaalassa teholla tuon viinan takia. Ei oo siis tarkotuksella yrittäny itteensä tappaa, mut on juonu ittsensä oikeen kunnolla sairaala kuntoon. Sillä on viel kaikenlisäks diabetes. Viime kesänä kävin jo sanoo sille hyvästit sairaalassa, mut eihän se sitten ees kuollut, vaikka ennuste oli tosi huono.

Mäkin olen tosi katkera äidille kun se aikoinaan halusi päästää mun kissaa ulkoilemaan vapaasti. Mä olisin halunnut ulkoiluttaa valjaissa.

Kerran mun rakas kissa ei sitten tullutkaan enää kotiin. Siitä on jo yli kymmenen vuotta aikaa mutta olen silti hyvin surullinen. Se oli minun ensimmäinen kissani ja olin silloin 13 vuotias...

ite ihmetteln ettei äidilläni ole mikään paikka sprakannut vaikka on juonut ja paljon...ulkonäkö ainoastaan,jospa se lähtö tuleekin sitten yllättäen.Ymmärrän sun fiilikset!

[QUOTE="joo";23765170]Mölykylän isoäiti! Mitä toit kisun tilalle? Miten tilanne eteni muutenkin? Ei ihan herkuin tilanne ole juuri synnyttäneenä hormonipöllyissä kuulla tuollaista.

Mutta käsittämättömiä tekoja kertakaikkiaan.[/QUOTE]

Varmaan lapsensa :D

En ikinä jättäis koiraani alkoholistin kynsiin. Jos juoppo sukulaiseni ottaisi lemmikin, ottaisin sen pois. Arvaahan sen saako eläin ruokaa juopon hoivissa. Ei.

tunnen suurta mielipahaa pikkusiskosi puolesta. kuinka kivaa olisi ollut saada oma hauva uuteen kotiin. koirahan oli siskollesi turva ja ystävä.
äidin toimintaa en hyväksy! se oli hyvin julma ja itsekäs teko.

Tiedän tuon tunteen, kun toivoo omaa vanhempaansa juomaan itsensä hengiltä. Itse lopetin yhteyden pidon omaan isääni 20-vuotiaana. Meni 5 vuotta ja kuulin, hänen olevan teholla (oli juonut sisäelimensä paskaksi). Jostain kumman syystä menin häntä katsomaan. Viimeinen muistikuvani omasta isästäni on keltaisena, vaipoissa, sänkyyn sidottuna ja sekaisin. Väitti minun järjestäneen hänet sairaalaan ja olevan minun syytäni, ettei pääse pois... Pari viikkoa ja hän kuoli. Hautajaisiin menin vain koska sitä edellytettiin, kahvitilaisuuteen en mennyt. Tunsin vain suurta ärsyyntymistä, kun isäni oli vielä kerran onnistunut sotkemaan suunnitelmani (kesäloma reissu siirtyi hautajaisten vuoksi). Kaikkinensa kuolema oli suuri helpotus, vihdoin oli vapaa, eikä tarvinnut selitellä miksi ei tule isänsä kanssa toimeen. Miksi ei puhu tästä kauniisti... Enää ei tarvitse koko ihmistä edes ajatella tai mainita.

Koiraani en koskaan olisi uskaltanut jättää isäni hoteisiin. Oli liian äkkipikainen kännipäissään, eikä henen 'kavereistaankaan' aina tiennyt.

Olen pahoillani, että äitinne teki noin. Alkoholistit elävät omassa maailmassaan, siellä kaikki pyörii heidän ympärillään ja muu maailma juonii vain heitä vastaan, kukaan ei heitä ymmärrä... Monet alkoholistit taitavatkin olla vahvasti narsistisia :/

[QUOTE="joo";23765170]Mölykylän isoäiti! Mitä toit kisun tilalle? Miten tilanne eteni muutenkin? Ei ihan herkuin tilanne ole juuri synnyttäneenä hormonipöllyissä kuulla tuollaista.

Mutta käsittämättömiä tekoja kertakaikkiaan.[/QUOTE]mä otin berhandilaisen pennun. no eipä anoppi voinu sanoo, muuta kuin että tässä talossa ei ole ikinä ennen koiraa ollu. no nytpä oli. ja muorin oli se vaan hyväksyttävä. kunnes muutti omaan asutoon

[QUOTE="vieras";23765906]Mä kyllä ihmettelen sitäkin, miten siskosi voi edes antaa epäluotettavan juopon hoitoon oman koiransa. Vikaa siinäkin ajattelussa.[/QUOTE]

Sisko on 17-vuotias, eli LAPSI vielä eikä todellakaan kypsä tajuamaan tilannetta.

Minunkin vanhemmat lopettivat koirani salaa; kun ensin olivat saaneet minut satojen kilometrien päähän lomalle ja sitten vain puhelinsoitto perään.
Ja sitten kehtasivat heti itkeä ettei sitä olisi kannattanutkaan lopettaa.
Onneksi sain heiltä pois koira vanhuksemme ja se sai elää viimeiset aikansa hyvässä kodissa, samoin äitini "hylkäsi" kissansa mulle.
Alkoholisteilla ei saisi olla lapsia eikä eläimiä.
Parasta että isälläni on nyt koira joka vihaa alkoholia; se puree jos haisee viinalta tai ihminen on humalassa.

Se tietty tappoi sen ite...
Ja kaikki luuolee, että jäi auton alle tai vst. =(

Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;23764915:
no mä olin synnärillä tekemässä ensimmäistä lastamme. anoppi oli sillä aikaa ammututtanut mun rakkaan kissan , koska sitä ei kuulema enää voi pitää kun vauva tulee ja se kantaa kaikenmaailman tauteja kuulema ja voi vaikka raapia. ja vielä perusteli, että nythän sulla on vauva, mitä sä enää kissalla teet. ehkä olis jättänyt kissani rauhaan, jos olis tiennyt, minkä toin tilalle:xmas:

Mun äidille kävi hieman samaan tyyliin. Todella törkeää lopettaa toisen lemmikki ilman lupaa.

Minä puolestaan tiedän sellaisen tapauksen ihan lähipiiristä jossa perheen tytär (n.12v) lähti jonnekin kesäleirille viikoksi ja sillä välin hänen isänsä ampui heille muutamaa viikkoa aiemmin syntyneet kissanpennut (6kpl). Ne oli tälle tytölle tosi rakkaita ja leirille lähtökin oli hyvin vaikea, koska ei olisi raskinnut jättää kissoja siksi aikaa...no tyttö sai melkoisen shokin sitten kotiin palattuaan...:(

Ja tässä siis ei ollut viinalla eikä alkoholisteilla mitään tekemistä asian kanssa.

Ja toisen tapauksen tiedän jossa alkoholistipariskunnalla on koira jota hoidetaan vähän niin ja näin, mutta oksentavinta mielestäni on se kuinka heillä seksin jälkeen tämä nainen levittää viinan huuruissaan haaransa ja antaa koiran nuolla mällit pois. Näin on tämä mies minulle kertonut ja tämä siksi, koska on kuulemma ihan hauska juttu ja koira ja nainen tykkäävät...hyi v.ttu!!!

Samat mietteet!!!Lapsuus meni juoppojen seassa kanssa.Tekis mieli oikeesti tappaa vaikka oma äitini onkin,tosin siltä ei ole tuntunut enään pitkään aikaan.

Alkoholistit on kumman sitkeitäkin vielä. Olis helpompaa,jos kuolis pois, mutta siinä se vaan sinnittelee.... Eikö sen pitäis jo vuosikymmeniä jatkuneen juomisen jälkeen kuolla pois?

Ihan kauheeta varmaan jonkun mielestä sanoa noin.

Yhteistyössä