V
vierailijaZz
Vieras
Voihan valkovuokko. Ap tarvitsee nyt kyllä valkotakkisia. Ei kukaan mieleltään terve tee tällaista ketjua edes provotakseen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei ole ainoa, kasvatti valtataistelulla, jota nimitti kasvatukseksi, vaikka oikeasti tarve oli vain määräillä minua, kuten kyseinen esimerkki osoittaa.Millai muuten sun äiti satutti sinua vai oliko tuo valkovuokko episodi ainoa mistä vielä nyt, vuosia myöhemminkin, olet katkera ja haavoittunut?
Juu ei, ei sovi marttyyrin rooli sun äidille. Se on ihan sua varten varattu rooli.Marttyyrinakin saattaisi hetken koittaa esiintyä, mutta se ei sovi hänelle, koska martyyrrihan on heikko altavastaajavalittaja ja minun äitini on vallanhimoinen valtataistelua käyvä valtaa käyttävä mulkvisti. Ei siksi marttyyri. Niin sellainen uhriutuminen ei oikein sovi hänelle, varsinkin, koska sillä ei saa yhtään valtaa minuun, kun mua ei yhtään sureta se, vaikka hänellä ois miten paha mieli tahansa.
ap
Ai kenelle sä kuvittelet, että mä esiinnyn marttyyrina?Juu ei, ei sovi marttyyrin rooli sun äidille. Se on ihan sua varten varattu rooli.