Äitini mielestä lapsilla on velvollisuus huomioida äitiä äitienpäivänä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Millai muuten sun äiti satutti sinua vai oliko tuo valkovuokko episodi ainoa mistä vielä nyt, vuosia myöhemminkin, olet katkera ja haavoittunut?

• Tykkää
Reactions: Echo
Ja se ei ole vain tietämisen varassa. Olen kertonut hänelle sen myöhemmin. Mutta koska kyseessä ei ole rakkaus häneltä minuun päin, vaan vallanhaluisuus ja vallankäyttö, häntä ei kiinnostanut, vaan hän syytti uutisestakin minua. Siitäkin, että oli loukannut minua hän syytti minua. Että minä olen tässä se, joka olen ainoastaan toiminut väärin, ei hän. Siksi tämä on vltataistelu, ja on hänen vuoronsa kärsiä.
ap

...and here we go again...
giphy.gif

Saapa nähdä, soitteleeko hän nyt lähiaikoina, havaittuaan, että minäpäs en muistanutkaan häntä äitienpäivänä. Että taidankin olla jostain loukkaantunut. Tai ehkei tajua sitä, ei halua sitä ajatella. Ehkä pistää kaiken vain minun "kiukuttelemiseni" piikkiin, ja kuvittelee, että lepyn kyllä jossain vaiheessa ja taas haluan jatkaa hänen kritisointinsa ym. solvaamisen kuuntelua.
Mutta jos tajuaa, että ehkä hänessäkin on vikaa, vaikkei pystykään valtataistelun vuoksi sitä MINULLE myöntämään, niin silloin hän saattaa itse soittaa. Ja silloin mä sanon hänelle, toisin kuin aiemmin, että olen saanut hänestä tarpeekseni, turhaa sä enää oot yhteyksissä. En ala selitellä syitä, ne eivät ole aiemminkaan kiinnostaneet, lyön luurin vain korvaan, koska hän ei ikinä sisäistä mitään, mitä hänelle sanoo. Kjäh kjäh,milleköhän vallankäyttö häneen itseensä päin mahtaa tuntua? Varmaan mukavalle, on itse aina tehnyt sitä minulle päin, niin senhän TÄYTYY olla jotain ihanaa hänen mielestään :)
ap

Marttyyrinakin saattaisi hetken koittaa esiintyä, mutta se ei sovi hänelle, koska martyyrrihan on heikko altavastaajavalittaja ja minun äitini on vallanhimoinen valtataistelua käyvä valtaa käyttävä mulkvisti. Ei siksi marttyyri. Niin sellainen uhriutuminen ei oikein sovi hänelle, varsinkin, koska sillä ei saa yhtään valtaa minuun, kun mua ei yhtään sureta se, vaikka hänellä ois miten paha mieli tahansa.
ap

Marttyyrinakin saattaisi hetken koittaa esiintyä, mutta se ei sovi hänelle, koska martyyrrihan on heikko altavastaajavalittaja ja minun äitini on vallanhimoinen valtataistelua käyvä valtaa käyttävä mulkvisti. Ei siksi marttyyri. Niin sellainen uhriutuminen ei oikein sovi hänelle, varsinkin, koska sillä ei saa yhtään valtaa minuun, kun mua ei yhtään sureta se, vaikka hänellä ois miten paha mieli tahansa.
ap
Juu ei, ei sovi marttyyrin rooli sun äidille. Se on ihan sua varten varattu rooli.

Ap, oli sun millainen tahansa, niin säkään et vakuuta mitenkään fiksuudellasi. Olet kieputtanut itsesi niin tän äiti-asian ympärille nii että tikahdut.
Onko sulla kavereita? Sukulaisia joille purkaa tätä? Missä sun ISÄ huitelee?

Ja mäkin penään konkreettisia esimerkkejä sun äidin laiminlyönneistä. Eli luettele

-onko sun äiti jättäny sut vaille perushoivaa:ruokaa, ehjiä vaatteita, unta?
Onko tukenut harrastuksissa ja kaverisuhteissa?
-onko pahoinpidellyt fyysisesti?
-onko latistanut esim.tällaisilla lauseilla "susta ei koskaan tule mitään/olet taakka mulle" jne.
-kehuuko sun äiti sua koskaan tai onko koskaan sanonut rakastavansa sua?
-keskustelitteko kotona asuessa usein?

Yhteistyössä