[QUOTE="pop";26110888]Juu, ja se on osittain ihan aiheellinenkin pelko, uusi tulokas kyllä aina arvoidaan, samalla tavoin kuin sinä arvioit heidät. Ei sitä pelätä kannata kuitenkaan, eivät ne sinulle mitään voi tehdä. Lähde avoimin mielin, ja ole itse ystävällinen. Yksi hyvä keino saada mukavaa keskustelua aikaan on sanoa joku pieni kohteliaisuus (vaikka että, onpas teidän jessellä hienot haalarit) tai kysyä neuvoa, vaikkei sitä tarvitsisikaan (mistäspäin ootte muuten löytäneet parhaat haalarit täälläpäin?, tiedättekö hyviä lastenkirppareita, puistoja tms. aihe yhdentekevä kunhan on yhteinen). Tsemppiä![/QUOTE]
En mä ainakaan arvioi. Ja en mä edes tiedä tai tunnista ketkä ovat uusia kävijöitä, kun itsekin silloin tällöin vain niissä käyn. Ja uskon että on paljon sellaisia satunnaiskävijöitä. Tietty jos siellä on joku vakio inside-porukka, niin ehkä ne sitten huomaa uudet tulija ja voi harrastaa jotain arviointia. Se kuulostaa kyllä vähän ikävältä, enkä sellaisiin porukoihin kyllä edes halua mukaan. Aina sieltä on löytynyt mukavaa juttuseuraa. Ehkä ne mukavat on sitten aina olleet kanssa niitä muita uusia, tai niitä jotka ei kuulu siihen "arvioija"-porukkaan.