V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hömppö:Et saa vaan kela maksaa siltä ajalta työnantajalle.
Alkuperäinen kirjoittaja vv:mulle tulee kummaltakin. kelalta siis ensin ja sitten työnantajalta se erotus.
Alkuperäinen kirjoittaja Janoschin tarinatuokio:Alkuperäinen kirjoittaja vv:mulle tulee kummaltakin. kelalta siis ensin ja sitten työnantajalta se erotus.
MItenkäs näinpäin? Eikös se nimenomaan oo niin, että Kela maksaa työnantajalle ja työnantaja sitte työntekijälle...?
Alkuperäinen kirjoittaja vv:mulle tulee kummaltakin. kelalta siis ensin ja sitten työnantajalta se erotus.
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja vv:mulle tulee kummaltakin. kelalta siis ensin ja sitten työnantajalta se erotus.
Kyllä sä nyt oot käsittäny jotain väärin.
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja vv:mulle tulee kummaltakin. kelalta siis ensin ja sitten työnantajalta se erotus.
Alkuperäinen kirjoittaja Janoschin tarinatuokio:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja vv:mulle tulee kummaltakin. kelalta siis ensin ja sitten työnantajalta se erotus.
NÄin mäkin ajattelisin... Työnantajan voi maksaa sen täyden palkan 3kk ajalta, ja jos palkka on pienenpi, kuin Kelan laskema äippäraha, niin KEla maksaa sen erotuksen...eikä päinvastoin...?
Alkuperäinen kirjoittaja Janoschin tarinatuokio:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja vv:mulle tulee kummaltakin. kelalta siis ensin ja sitten työnantajalta se erotus.
NÄin mäkin ajattelisin... Työnantajan voi maksaa sen täyden palkan 3kk ajalta, ja jos palkka on pienenpi, kuin Kelan laskema äippäraha, niin KEla maksaa sen erotuksen...eikä päinvastoin...?
Alkuperäinen kirjoittaja vv:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja vv:mulle tulee kummaltakin. kelalta siis ensin ja sitten työnantajalta se erotus.
No itseasiassa en kyllä ole. Mulla se menee just noin. Ja asia on satavarma
Eli kelalta saan äitiyspäivärahan ihan normaalisti tililleni...ja kolmen kukauden ajalta työnantaja maksaa äitiyspäivärahan ja palkan erotuksen mulle aina palkkapäivänä.
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja Janoschin tarinatuokio:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja vv:mulle tulee kummaltakin. kelalta siis ensin ja sitten työnantajalta se erotus.
NImenomaan näin.
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja vv:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja vv:mulle tulee kummaltakin. kelalta siis ensin ja sitten työnantajalta se erotus.
Eli kelalta saan äitiyspäivärahan ihan normaalisti tililleni...ja kolmen kukauden ajalta työnantaja maksaa äitiyspäivärahan ja palkan erotuksen mulle aina palkkapäivänä.
Kerropa, et mitä duunia teet ja kuka sun työnantaja on?
Alkuperäinen kirjoittaja vv:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja vv:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja vv:mulle tulee kummaltakin. kelalta siis ensin ja sitten työnantajalta se erotus.
No en mä nyt mun duunipaikkaa kerro, mutta sihteeri olen ja kaupan työehtosoppari (konttori).
Ja sä kysyit ton kysymyksen kuin mä todella en tietäis mistä puhun... no: tiedän mä.
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja vv:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja vv:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja vv:mulle tulee kummaltakin. kelalta siis ensin ja sitten työnantajalta se erotus.
No en mä nyt mun duunipaikkaa kerro, mutta sihteeri olen ja kaupan työehtosoppari (konttori).
Ja sä kysyit ton kysymyksen kuin mä todella en tietäis mistä puhun... no: tiedän mä.
Mä vaan haluan tietää, et missä tuo VOI mennä muka noin päin.