Äitiyspakkaus 2009

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Stella09
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Marsupilami--:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Ja ei vaippoja muita ku noita kesto :o

no ei se paketti mikä on ollu siinä on niin pieni että jos otat noi kestot ja myyt niin saata sata samankokoista pakettia. ;) :D

Onko noi sit kallitaki kaupoissa?
Itte en ole perehtyny ollenkaa..

No äkkiä vilkasin niin noi ImseVimse soft vaippakuoret maksaa 12-13e kappale ja niitä näky olevan kahdet.

Muotoiltu flanellivaippa n. 6e kappale.

Ja sitte vielä noi kaksi muuta flanellivaippaa. Eli kyllä tässä äkkiä on n. 45 euron vaippapaketista kyse.

Kietasubodyt on hyvä idis, niitä ei viim paketissa tainnut olla..?

Toi haalari on kauhee.. Onneksi meillä on 2008-puku, se on niin syötävän söpö.

Makuupussi on myös järkky .. :x

Vaatteet noin muuten on kyllä ihan jees, paitsi noi raidalliset potkarit. Mikä siinä on että vauvat halutaan aina raidottaa? Mä inhoan raitoja.. :/

Kestovaipoilla ei tehdä mitään, on vielä viime vuoden kestotki käyttämättömiä..

Onneksi saatiin myös viime vuoden pakkaus.

Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:

no ei se paketti mikä on ollu siinä on niin pieni että jos otat noi kestot ja myyt niin saata sata samankokoista pakettia. ;) :D

No äkkiä vilkasin niin noi ImseVimse soft vaippakuoret maksaa 12-13e kappale ja niitä näky olevan kahdet.

Oho, no onhan nuo sitten arvokkaita :o
Kiitoksia tiedosta =)

Alkuperäinen kirjoittaja äitiliini kohta:
Löytyykö mistään enää linkkiä siihen 2008 pakkaukseen? Kun mä oon just sillä rajoin, että kumman tilaan. Jos pistän hakemuksen nyt, niin saan tod näk sen 2008 ja jos odottelen, niin saan 2009. Olisin kaivannut kesävauvalle sitä sellaista paksumpaa haalaria, mikä oli siinä 2008 pakkauksessa, mikäli oikein ymmärsin.

http://www.helistin.fi/?page=8310623&id=1494865

Miusta kivemman näkönen kuin tämä 09...

Oho, no onhan nuo sitten arvokkaita :o
Kiitoksia tiedosta =)

Katoin vielä noi muut hinnat, suunnilleen.

ImseVimse soft vaippakuoret maksaa 12-13e kappale ja niitä näky olevan kahdet.

Muotoiltu flanellivaippa n. 6e kappale, näitä on kaksi.

Ja sitte vielä noi kaksi muuta flanellivaippaa. Eli kyllä tässä äkkiä on n. 45 euron vaippapaketista kyse

Ilmaiseksi saadaan iso kasa vaatetta vauvalle ja sitten kehdataan valittaa kun ei oo just sitä omaa lemppariväriä tai kuosia. Kehtaattekin. Vaatteet ovat kuitenkin ihak uusia. Pakkausta ei ole PAKKO ottaa vastaan, se on ihan jokaisen oma valinta laittaako paperit vetämään tai ei. Monelle se kuitenkin tulee tarpeeseen, ja muualla maailmassa ei meidän kaltaisia etuisuuksia vanhemmilla ole. Kaikkia ei voi miellyttää, eikä tarvitsekaan. Eikä pakkauksen tarkoitus ole miellyttää vaan avustaa. Se on äitiysavustusta.

Eikait tuo minusta nyt niin kauhee ollu. Väriä olisin vähän kaivannu lisää noihin vaatteisiin. Kyllä mä noi vaatteet voisin ottaa jos tarvisin. Mä olen ottanu pakkaukset 03 ja -04

Ja mä tykkäsin siittä kestovaipasta minkä sain. kaveri lahjoitti meille ko en itse pakkausta ottanu.

Alkuperäinen kirjoittaja Pomppiva Pallokala:
Aika neutraali minusta, mikä on mielestäni hyvä asia. Otan siis pakkauksen. Toivon kyllä, ettei tuo asu olisi vaaleanpunainen. Muuten noita on mielestäni hyvä käyttää molemmilla ja niihin on helppo yhdistellä itse eri värejä, millä saa kivan kokonaisuuden =)

Ei ole vaaleanpunainen.. kellertävän beige =)

Mulle tulee tänään rahana. Jos olisin ottanut paketin, olisiko voinut tulla jo toi uusi? Luultavasti ei. Ihan kivalta toi kuitenkin vaikutti. Kevyttoppahaalaria ei tossa kuitenkaan ollut, mutta onko sitä ollut edellisinäkään vuosina vai onko se nyt jätetty pois?

Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:
Alkuperäinen kirjoittaja Pomppiva Pallokala:
Aika neutraali minusta, mikä on mielestäni hyvä asia. Otan siis pakkauksen. Toivon kyllä, ettei tuo asu olisi vaaleanpunainen. Muuten noita on mielestäni hyvä käyttää molemmilla ja niihin on helppo yhdistellä itse eri värejä, millä saa kivan kokonaisuuden =)

Ei ole vaaleanpunainen.. kellertävän beige =)

Hienoa! Sen kanssa sopiikin moni väri =)

Alkuperäinen kirjoittaja piina:
Mulle tulee tänään rahana. Jos olisin ottanut paketin, olisiko voinut tulla jo toi uusi? Luultavasti ei. Ihan kivalta toi kuitenkin vaikutti. Kevyttoppahaalaria ei tossa kuitenkaan ollut, mutta onko sitä ollut edellisinäkään vuosina vai onko se nyt jätetty pois?

Tuon korvaa villahaalari, joka on lämpimämpi ja ohuempi, mikä taas on miellyttävempi vauvalla päällä. Noin luki KELAn sivuilla.

Alkuperäinen kirjoittaja piina:

Viime vuoden pakkauksessa vielä oli. Mutta saapahan niitä ostettua muualtakin ja saa sit ainakin mieleisensä =)

Alkuperäinen kirjoittaja merileijona:
Vanuhaalari tosiaan puuttuu tästä pakkauksesta, onpa erikoista

Mäkin olisin ottanut kevythaalarin mieluummin kun noita kestoja...

Vinkki: Vanuhaalareita myydään ihan käyttämättöminä kirppareilla ja hintaa on usein n. 2-3 euroa.

muutamia huomioita:

- toppapuku ja pussi ovat aivan eri tyyliset :o eli jos ne on pussi vaunuissa ja vauva siellä sisällä tuossa puvussa niin onpa hmm, erikoinen yhdistelmä... molemmat erikseen kyllä kivat!
-lingonin body on hyvä, sitä saa pestä ja pitää eikä mee miksikään. =)
-aika platkut värit mun makuun, mutta joku varmaan tykkää.. ja tosiaan mitä siihen ideaan tulee, niin ottaisin paketin toki vastaan rutkuttamatta =) hieno suomalainen perinne!

aika neutraalin värinen setti, onkos naisten ylihyödyllinen naisten kortsu jäänyt pois =) ?
ja tilalla hammasharja mitä ei ainakaan 06 pakkauksessa ollut..
ja raavinnanestotumput ohuiden sukkien kanssa.. :) kiva.

Yhteistyössä