Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vaaleenpunaraitanen paita ja vaaleenpunaset housut![]()
Jaa toi oloasu? Kieltämättä erikoisen värinen mutta en ihan vaaleanpunaiseksi katsonut. Ehkä kuvat vääristää värejä. Oma pakkaukseni näytti rajulta kuvissa mutta olikin sitten ihan kiva kun sen sain.
Kertakäyttövaipat näemmä jätetty pois niinkuin puheita kuulinkin.
Alkuperäinen kirjoittaja siiri:Ja todellakin ottaisin mieluummin tuon pakkauksen kuin sen jokun linkittämä hm- hirvityksen. Ne ei kestä yhtään mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja joops:Pirpiz: Noita pieniä kertsejä saa ihan tarpeeksi liberon ja pampersin näytteistä, että älä huoli vaikka jäivät ÄP:stä pois. Eihän niitä sitä paitsi ollu vanhaskaan pakkaukses kuin pari muumia olisko 4 kpl? ja liberolta se pakkaus jossa on joku 10 vaippaa yhteensä.
Muuten oli kyllä pettymys tuo uusi paketti. Todella värittömiä vaatteita ja tuo uusi toppapuku olis kyllä aikaa karsee pukee tyttövauvalle. Yhtään ei siis harmita, että saatiin tuo viimevuoden pakkaus.
Nauhalakki näyttäis uudesta pakkauksesta puuttuvan, on korvattu tavallisella pipolla ja yhdet potkarit on mun mielestä vähemmän. lisää tässä uudessa paketissa on sukka ja lapaspari.
Myös kestovaippa setti oli muuttunut, nyt oli kaks housuvaippaa ja kaks sisävaippaa. Viimevuonna oli kuorivaippa ja 4 sisävaippaa...
Lama tainnut iskeä...
Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja joops:Pirpiz: Noita pieniä kertsejä saa ihan tarpeeksi liberon ja pampersin näytteistä, että älä huoli vaikka jäivät ÄP:stä pois. Eihän niitä sitä paitsi ollu vanhaskaan pakkaukses kuin pari muumia olisko 4 kpl? ja liberolta se pakkaus jossa on joku 10 vaippaa yhteensä.
Muuten oli kyllä pettymys tuo uusi paketti. Todella värittömiä vaatteita ja tuo uusi toppapuku olis kyllä aikaa karsee pukee tyttövauvalle. Yhtään ei siis harmita, että saatiin tuo viimevuoden pakkaus.
Nauhalakki näyttäis uudesta pakkauksesta puuttuvan, on korvattu tavallisella pipolla ja yhdet potkarit on mun mielestä vähemmän. lisää tässä uudessa paketissa on sukka ja lapaspari.
Myös kestovaippa setti oli muuttunut, nyt oli kaks housuvaippaa ja kaks sisävaippaa. Viimevuonna oli kuorivaippa ja 4 sisävaippaa...
Lama tainnut iskeä...
Ei siellä mitään housuvaippoja ollu. Siinä oli 2 kuorivaippaa ja 2 sisävaippaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vaaleenpunaraitanen paita ja vaaleenpunaset housut![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kahden-pojan-mamma:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vaaleenpunaraitanen paita ja vaaleenpunaset housut![]()
![]()
![]()
onneksi sain juuri 2008 pakkauksen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Aivan ihana! Musta kerrankin neutraali pakkaus. Ja näemmä siteetkin tulleet takaisin vai joko ne oli viime pakkauksessaki? Ja ne naisten kondomit on kadonnu kans?
Alkuperäinen kirjoittaja yök yök yök:siis IKINÄ! Tulee mieleen ihan 80-luku. Järkyttävän värisiä ja näköisiä! Yök! Makuupussi on ruma, talvihaalari on TOSI ruma (mitä ihme kalansuomuja siinä on...) ja kaikki vaatteetkin ihan outoja. Ainoa minkä ottaisin siitä on ruokalappu!
Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:Alkuperäinen kirjoittaja yök yök yök:siis IKINÄ! Tulee mieleen ihan 80-luku. Järkyttävän värisiä ja näköisiä! Yök! Makuupussi on ruma, talvihaalari on TOSI ruma (mitä ihme kalansuomuja siinä on...) ja kaikki vaatteetkin ihan outoja. Ainoa minkä ottaisin siitä on ruokalappu!
oikeesti peesi.. mua on vituttanut kokopäivän siitä lähtien kun pengoin laatikon messuilla. meille on tulossa tuo paketti silti, kun vaatteet tarvitsemme. sillä rahavastineella ei saa puoliakaan nuita kledjuja.
mä voisin vaihtaa kaikki nuista 2006 vuodesta lähtien oleviin pakettien sisältöihin.
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Ja joku väitti, että tässä uudessa on lisänä lapaset ja sukat. Oli ainakin mun 2008 pakkauksessakin.
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Antakaa anteeksi, mutta mä en näe mitään villapukua koko pakkauksessa. Missä kohtaa se on?
Alkuperäinen kirjoittaja yök yök yök:Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Antakaa anteeksi, mutta mä en näe mitään villapukua koko pakkauksessa. Missä kohtaa se on?
Siellähän se keskellä. Sellainen tosi vaaleen haalee ja kasarimainen. Yök.
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Alkuperäinen kirjoittaja yök yök yök:Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Antakaa anteeksi, mutta mä en näe mitään villapukua koko pakkauksessa. Missä kohtaa se on?
Siellähän se keskellä. Sellainen tosi vaaleen haalee ja kasarimainen. Yök.
No niinpäs olikin, en tajunnu, et se oli se potkupuku/haalari, jossa oli 28% villaa.
Ja niin muuten taisi olla viime vuoden paketissa vaan yhdet lapaset ja sukat.