Äitiyspakkaus 2009

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Stella09
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:
Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja joops:
Pirpiz: Noita pieniä kertsejä saa ihan tarpeeksi liberon ja pampersin näytteistä, että älä huoli vaikka jäivät ÄP:stä pois. Eihän niitä sitä paitsi ollu vanhaskaan pakkaukses kuin pari muumia olisko 4 kpl? ja liberolta se pakkaus jossa on joku 10 vaippaa yhteensä.

Muuten oli kyllä pettymys tuo uusi paketti. Todella värittömiä vaatteita ja tuo uusi toppapuku olis kyllä aikaa karsee pukee tyttövauvalle. Yhtään ei siis harmita, että saatiin tuo viimevuoden pakkaus.
Nauhalakki näyttäis uudesta pakkauksesta puuttuvan, on korvattu tavallisella pipolla ja yhdet potkarit on mun mielestä vähemmän. lisää tässä uudessa paketissa on sukka ja lapaspari.
Myös kestovaippa setti oli muuttunut, nyt oli kaks housuvaippaa ja kaks sisävaippaa. Viimevuonna oli kuorivaippa ja 4 sisävaippaa...
Lama tainnut iskeä...

Ei siellä mitään housuvaippoja ollu. Siinä oli 2 kuorivaippaa ja 2 sisävaippaa.

eikä mitään sellastakaan vaan 4 sisävaippaa ja 2 kuorta. livenä tsekattu kelan kojulla tänään. sivuilla virhe.

Niin sivuillahan sanotaan että kaksi soft vaippahousua ja flanelliset sisävaipat. Lisäksi kaksi flanellivaippaa pakkauksessa.

Jäin tuosta itsekin miettimään että onko niitä sitten neljä noita muotoonommeltuja sisävaippoja?

Minusta äitiyspakkaukset ovat olleet poikkeuksetta kivoja. Joka ikinen vaate ei ole välttämättä ollut suosikkini, mutta kun pitää valita onko pakkaus kiva vai ei, niin kivoja ovat olleet jokainen vastaan tullut. (03 asti seuraillut)

Ihan kiva pakkaus. Tämän kuun loppupuolella voin pakkausta hakea, ja toivon että saan tämän uuden. Erityisen ihana on sydän makuupussi ja raitapotkarit. Plussaa myös kestovaipoista.

meille kans tulossa tuo uusi pakkaus ja oli se nyt ihan jees.. Samaa mieltä siitä että aina pakkauksissa on jotain ei niin omaan mieleen, mutta kaiken kaikkiaan musta on hyvä juttu että sellasen voi saada. Plussaa myös että luontoa on ajateltu pakkausta suunitellessa. Makuupussi oli aivan ihana, tää näyttää jakavan mielipiteet.. Toppapuku ei ollut mun makuun.

Mä kävin messuilla puvun katsastamassa, ja tässä henk.koht. tuomioni:

- ulkohaalari: KAUHEAN värinen, materiaaliltaan ja malliltaan kuitenkin kiva
- makuupussi: kuvio (sydän) kiva, väri ei miellytä mua; aidosti unisex
- bambusukat ja -lapaset IHANAA materiaalia, olisivat kuitenkin mun mielestä voineet olla yksiväriset/kuviottomat
- bodyt (3 kpl): peruskamaa, vihreävalkoinen oli tosi kiva
- potkuhousut (4 kpl): kaikki ihania; aidosti sukupuolineutraaleja ja muutenkin tarpeeksi neutraaleja
- kietaisubodyt (2kpl): ihania
- puolipotkarit (3kpl): ihania, tarpeeksi neutraaleja
- villapuku: IHANA! Varmaan tosi lämmin ja ihanan värinen (l.valkoinen)
- oloasu: KAUHEAN värinen (persikka-ruskea/harmaa), tyttömäinen
- lakana ja ruokalappu: ihanat kuosit, vaikka yleisesti ottaen tykkäänkin eniten yksivärisistä kankaista
- kestovaipasetti: ihanan laaja, luonnonsuojeluun kannustava

Yleisesti ottaen tykkäsin siis, paria (isompaa) juttua lukuunottamatta. Olisin ihan iloinen ja tyytyväinen jos tuon pakkauksen saisin. Vuoden 2006 pakkaus on silti värimaailmaltaan edelleen all time favoriteni! :)

Vai ekologinen pakkaus, vaatteethan tehdään Aasiassa :D Siinä ei paljon kierrätyspullopuku tai kestovaipat auta (etenkään kun moni ei vaippoja edes käytä).

Minusta pakkauksen ei pidä olla mitenkään kantaaottava vaan käytännöllinen. Jos nyt jollakin tavalla niin suomalaista saisi olla, mutta sen estää nykyinen kiliapilutuspakko, joka kai on EU:n sanelema.

Yhteistyössä