N
nimim. epätietoinen
Vieras
kuka tietää, miten menee äitiysrahan verotus? isompi vai pienempi veroprosentti kuin töissä? Mistä riippuu? vaikuttaako tulojen määrä, äitiysvapaan sijoittuminen kalenterivuoden aikana, velat? Ottaako kela ilman muuta jonkun tietyn prosentin vai minkä mukaan?
Miten olette toimineet? Tarvitaanko (kelaan?) muutosverokortteja? Saiko joku mätkyjä/ palautuksia äitiysvapaan jälkeen? Pitäiskö lähteä käymään verotoimistossa ja kelassa ennen äitiysvapaata? Vähän vaikea arvioida veroja, kun tulot ovat aika epätasaiset eikä päätöksiä äitiysrahastakaan näy ennen vapaan alkua. Mutta kiitos, jos joku osaa neuvoa.
Miten olette toimineet? Tarvitaanko (kelaan?) muutosverokortteja? Saiko joku mätkyjä/ palautuksia äitiysvapaan jälkeen? Pitäiskö lähteä käymään verotoimistossa ja kelassa ennen äitiysvapaata? Vähän vaikea arvioida veroja, kun tulot ovat aika epätasaiset eikä päätöksiä äitiysrahastakaan näy ennen vapaan alkua. Mutta kiitos, jos joku osaa neuvoa.