Äitiystesti - Olen lapsen isä, mutta kuka on hänen äitinsä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "lauri"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mistä tiedät vauvan syntymäajan? oliko jo nimi?

En tiedäkään syntymäaikaa. Nyt viranomaiset ovat kuitenkin päättäneet sen lääkärin arvion perusteella ja lapselle on luotu arvion perusteella henkilötunnus. Yksi nimi oli siinä lapussa "Tämä on sinun lapsesi ....." Kasteessa annoimme tytölle ensimmäiseksi nimeksi lapussa olleen nimen ja keksimme toisen nimen itse.

jos sulla on mahdollisten lapsen äitien nimet niin eikös esim. poliisi/sossutädit ainakin voisi synnytyssairaaloista, äitiysneuvoloista kysellä näillä nimillä synnyttäneitä arvioituna ajankohtana (itse et varmaan saa tietoja ulos).

Jos äiti on halunnut lopullisesti luopua lapsesta, niin varmasti kiistää äitiytensä kysyttäessä. En tiedä onko äitystestiin pakottaminen mahdollista.. On hänen täytynyt tietää, että pitäisit lapsesta hyvän huolen. Kuka tai ketkä näistä naisista olisivat tunteneet sut niin hyvin?

[QUOTE="Minä";23811228]Jos äiti on halunnut lopullisesti luopua lapsesta, niin varmasti kiistää äitiytensä kysyttäessä. En tiedä onko äitystestiin pakottaminen mahdollista.. On hänen täytynyt tietää, että pitäisit lapsesta hyvän huolen. Kuka tai ketkä näistä naisista olisivat tunteneet sut niin hyvin?[/QUOTE]

Ei tunnettu kyllä hyvin. Kutakin tapasin vain muutaman kerran - joitakin vähemmän, joitakin enemmän. Minulla on edellisestä avioliitostani kaksi lasta jotka olivat ja ovat luonani joka toinen viikonloppu ja muutenkin käyvät usein. Nuo naiset kyllä tiesivät sen, ja sen, että lapset ovat minulle tärkeitä.

[QUOTE="Minä";23811239]Aika erikoisena pidän sitä, että joku olisi odottanut ja synnyttänyt lapsen ilman yhtäkään neuvolassa tai lääkärissä käyntiä..[/QUOTE]

Se onkin erikoista. Aivan kuin suunnitelmana olisi ollut jo alun pitäen salata lapsi kaikilta ja luovuttaa sitten minulle. Mitä järkeä siinä sitten on? Vaikea sanoa. Nainen on saattanut ajatella, että tällä tavalla hän vapautuu kaikesta vastuusta ja lapsella on kuitenkin oma vanhempi huoltajana.

Mua jäi nyt häiritsemään mistä leffasta tää oli, vai oliko jostain sarjasta? Siis monessahan on ollut tän tyyppistä, mutta jossain leffassa tai sarjassa oli just toi "6 naista" ja lapun teksti täsmälleen noin, jne.Miten se leffa/sarja päätty? Siinähän selvis se äiti ja oliko se vielä niin, ettei se "isä" oikeesti ollutkaan lapsen isä, eikä edes koskaan ollut "läheisissä väleissä" lapsen äidin kanssa, mutta oli kuitenkin kaikilta naisilta kysellyt jne?

Yhteistyössä