Aivan armoton väsymys?!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väsynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

väsynyt

Vieras
Olen laittanut tähän mennessä sen piikkiin, että lapset on vielä pieniä ja yöt on mitä on.. Vaan silti olen alkanut miettimään, että onkohon tää nyt ihan normaalia..
Siis tuntuu, että nukahtasin jos sänkyyn pääsisi! Päivisin täytyy oikein tsempata, että ei silmät suurinpiirtein kiinni lupsahtele. Ja kroppakin tuntuu ihan "uniselle". Just sellaselle raskaalle, kun väsyttää oikein kovasti myöhään yöllä..

Mulla on sama tunne koko ajan! Monta kertaa oon miehelle sanonu että pakko olla jotain muutakin kun pelkkä normaali väsymys.. En tiiä, tekiskö ne ees mitään kokeita jos lääkäriin menis?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minuakin on käsketty mennä lääkäriin ja kokeisiin. Nukun saman ajan kuin lapset 21-07 ja koko ajan väsynyt. Päiväunet joskus nukun vaikka lapset eivät.

Väsymystä ollut jo pari vuotta. Kerran kävin jo lääkärissä ja en mennyt verikokeisiin kun en jaksanut. Pitäisi sinnekin lasten kanssa raahautua ja en jaksa. Uudestaan en jaksa mennä lääkäriin. Mieslääkäri vaan naureskelee, hänen mielestä en tee työtä kun raadan kotona lapsia hoitaen. hän ilmeisesti tekee, kun naureskelee potilaiden vaivoille ja kirjoittelee labrakokeita.

alotas vaikka siitä että soitat lääkärile puhelinaikaa ja selostat oireet, pyyät lähetteen labraan ja käyt sielävaikk muksuin kaa.Minkä ikänen oot? Ekana kaikile mahollissii syitä tullee miellee alahanen hemoglobiini

allekirjottanneela syyks selvis anemia joka johtuu ilmeisesti kilpirauhasenvajaatoiminnasta, tai ainakii se löyty :whistle: katotaa nouseeko hempparikii ajastaa

mulla oli ihan sama väsymys ja lääkärissä sitten selvisi että oli keliakian aiheuttaman anemian ja ravinteiden imeytymättömyyden vika toi väsymys!
kannattaa kyllä tutkituttaa varmuuden vuoksi

Yhteistyössä