V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Järkkyä tasa-arvoa on se, että miehellä on asevelvollisuus ja naisila armeija on vapaaehtoinen. Pitäisi olla samat velvollisuudet molemmilla ja jos naiset ei halua intiin niin sitten suorittamaan siviilipalvelus. Se olisi todellista tasa-arvoa.
Hyppäsit sitten ihan aiheesta. Jos et osaa aiheesta keskustella niin parempi olla hiljaa.
Miks naiset saavat pitää pitkät hiukset intissä ja miesten pitää leikkaa itsensä klaniksi?
Klania ei vaadita keltään. Hiusten pituusmääräyksissä on kyse palvelusturvallisuudesta. Armeijan henkilökunta ei päätä varusmiesten hiusten pituudesta vaan määräykset laaditaan muualla.
Naisilla saa olla ponnaria ja hiukset mennä korvien päälle. Miehillä ei näin ole. Eikö naisten palveluturvallisuudesta intissä välitetä ollenkaan? Sehän on epätasa-arvoa!
Naisten hiukset kuuluisi olla sidottu niin ettei ne näy palveluspuvun päähineen alta.
Tuossa ne näkyvät
http://static.iltalehti.fi/uutiset/vaakanaissotilas3112TV_uu.jpg
Tuo onkin vastoin palvelusohjesääntöä. Ihme hommaa, minun mielestäni. Näyttääkin homssuiselta.
Tuolleen ovat olleet kaikkien naisten hiukset mitä minä olen nähnyt. Kenties naisille on sittenkin toiset säännöt kuin miehille.