aivan käsittämätön juttu, jymy yllätys!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja iloisesti yllättynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

iloisesti yllättynyt

Vieras
sain kirjeen muutamia päiviä sitten. Kirje oli sisarpuoleltani jota en koskaan ole tavannut, hän on minua 12 vuotta vanhempi. tiesin kyllä että isäni oli avioliitossa ennen äitiäni mutta siitä ei koskaan ole puhuttu mitään. Isä ja äitikin erosivat minu olessani 5 vuotias. isääni en juurikaan tavannut ja hän jäi minulle vieraaksi. isä kuoli reilut 8 vuotta sitten. en ollut edes hautajaisissa.
nyt sisarpuoleni kirjoitti ja haluaisi kovasti tavata ja tutustua minuun. Kirje oli pitkä ja hän kertoi itsestään ja elämästään. Sähköposti osoite oli mukana ja pisti heti hänelle viesti että haluan tavata ilman muuta. Olin hirveän iloinen että minulla on sisko. minulla on 2 vuotta vanhempi veli.
Tästä tulee mielenkiintoista. en todellakaan tiennyt että minulla on sisko!
sisareni ei uskaltanut ottaa yhteyttä aikaisemmin kunpelkäsi suhtautumistani häneen.

Alkuperäinen kirjoittaja vara :
miten et saanut sisarestasi teitää viimeistään isäsi kuoltua? olette siis molemmat perillisiä...

kiva kuitenkin, etä sisko otti sinuun yhteyttä :)

isältä ei jäänyt mitään, jotain paperieta piti allekirjoittaa kun isällä oli kolmas vaimo . ei minua kiinnostanut sen kummemmin koko asia vielä silloin.

Hieman samanlainen tilanne... tai ei oikeastaan sinne päinkään. Sain puhelun 5-vuotta sitten naiselta, joka osottautui mun isän "salarakkaaksi". Suhdetta oli kestäny jo kolme vuotta. Arvatkaa vaan haluaisinko tietää vieläkö suhde jatkuu....

Mutta onnea ap:lle uudesta siskosta ! =)

Yhteistyössä