Ajatellakko lapsen parasta vai omaa hyvinvointia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aapp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aapp

Vieras
Oon miettiny tässä muutaman päivän että mitä teen nykyisen mieheni suhteen. Hän käyttäytyy mua kohtaan ku sika. Haukkuu päivittäin huoraksi ja sättii joka asiaa mitä teen. Meillä on vuoden vanha lapsi ja en haluaisi pilata perhe elämää.. En vain jaksaisi esittää enää onnellista kun en sitä todellakaan ole ja tuntuu että masentaa. Jotkut ystävät ovat sanoneet että en ole enää oma itseni.. Mitä mä oikeen teen.. Oisko parempi antaa lapselle ehjä perhe ja kärsiä vaan itse vai ollakko kahdestaan lapsen kanssa onnellinen.. Mieheni on käynyt minuun muutaman kerran käsiksikin.. Pitäs osata tehä ratkasuja ennenku kaikki menee riekaleiksi.. :/

itsekin, että lapsi on onnellinen jos sinä olet onnellinen.

Tuollaisessa parisuhteessa lapsesi kärsii vähintään yhtä paljon kuin sinä, todennäköisesti vielä enemmänkin.

Mietihän nyt vähän???
Annatko oikeasti jonkun lahjan lapsellesi siinä, että kärsit???
Luuletko, että lapsesi ei näe ja koe, että sinun ei ole hyvä olla???
Luuletko, että lapsesi ei näe ja kuule, että miehesi kohtelee sinua huonosti???

TOTTAKAI sinun ja LAPSESI on PAREMPI olla kahden kuin tuollaisen miehen kanssa!

Kyllä mä lähtisin tossa tilanteessa. Olis vielä eri asia, jos kyse olis siitä, että mies ei ole enää sun suuri rakkaus tms. tunnetason asiaa, sillon vois miettiä jääkö lasten takia. Mutta jos on ihan selvää haukkumista ja on jopa käyny sinuun kiinni useamman kerran, en jäis odottelemaan koska lyö kunnolla. Yhden kanssa on kuitenkin vielä helppo lähteä ja elellä kaksin, jos vertaa siihen, että viiden vuoden päästä teillä olisi lisää lapsia ja olisit jäämässä yksin lasten kanssa.

Yhteistyössä