ajatteleeko miehet koskaan "edellisiä" naisiaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jjjjj"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"jjjjj"

Vieras
Joku mies jos vastaisi. Tapasin 2v sitten elämäni tähän asti suurimman ihastukseni. Ihastus oli molemmin puolista heti ensi hetkestä lähtien. Jokin kuitenkin meni vikaan ja en tiedä mikä. Itse olin silloin varattu ja hän ei. Nykyään hän myös varattu.
Toivottavasti osuu joskus samanlainen eteen vielä. Muistan samanlaisen kerran aikaisemmin nuoruudesta 16v ja silloin taas poika oli varattu. Nämä ihastukset muistutti toisiaan paljon.
Niin ja kysymykseen, että unohtaako miehet nämä "aikaisemmat" naiset vain tuleeko joskus mieleen?

No ihan ihmisiä nuo miehetkin on ja varmasti menneisyyden jutut toisinaan palaa mieleen kuten naisillakin.

Kyllä yks ihastus otti muhun yhteyttä vuosien jälkeen - kun tapasimme, hän oli juuri aloitellut suhteen toisen kanssa. Peräännyin vaikka kemiat kohtasivat ja pientä säätöä siinä olikin. Tuosta oli siis kymmenisen vuotta kun viime keväänä tuo mieheksi kasvanut otti minun yhteyttä. Minulla on oma mies ja perhe - joten yhteyden otto jäi kuulumisten kysely tasolle. Hän oli siis eronnut vaimostaan... ei kolahdellut enää millään muotoa. Joko olimme sitten kuitenkin niin erilaisia tai ennen kaikkea, mä olen läytänyt rinnalleni sen oikean että tuulahdus menneestä ei sitä rakkautta horjuttanut.

niin, eli ajattelee siis ainakin joitain. Luulen että omalla kohdallani olisi vain jatkettava matkaa ja niin olen tehnytkin. Mutta välillä tuo kummittelee mielessä. En tiedä pitäisikö erota sitten tästä seksittömästä suhteesta ja löytää se "oikea". Vai onko edes sellaista olemassa?
Hyvin moni liittohan on seksitön, mutta itse kaipaisin sitä seksiä.

[QUOTE="jjjjj";25188125]niin, eli ajattelee siis ainakin joitain. Luulen että omalla kohdallani olisi vain jatkettava matkaa ja niin olen tehnytkin. Mutta välillä tuo kummittelee mielessä. En tiedä pitäisikö erota sitten tästä seksittömästä suhteesta ja löytää se "oikea". Vai onko edes sellaista olemassa?
Hyvin moni liittohan on seksitön, mutta itse kaipaisin sitä seksiä.[/QUOTE]

No mä lähdin aikanani seksittömästä (ei lapsia) avioliitosta. Koin samankaltaisia tunteita jo pitkään avioliitonkin aikana. Tottumuksesta kuitenkin pysyin siinä, meillä oli muutoin kulissit kasassa.

Seksittömyys ja vanhan jahkailu johti mulla kuitenkin siihen että aloin pettää miestäni. Kun tuo alkoi toistua tajusin viimein että ei helvetti, mun on tehtävä jotain. En saa satuttaa puolisoanikaan noin. Ja juu, me puhuttiin seksin puuteesta ja paljon. Silloisen mieheni vastaus oli aina sama: En osaa puhua seksistä, vika ei ole sussa vaan mussa. piste.

Revin itseni irti - perään tuli pari ihan paskaa suhdetta. Mutta sitten kolahti, niin kuin kuuluu kolahtaa. Nyt onnellisesti uudestaan naimisissa (6 vuottaa jo takana) pari tenavaa ja ihana koti.

Jos olisin jäännyt seksittömään suhteeseen a) olisin jatkanut pettämistä (nykyisen miehen kanssa ei tulis edes mieleen) ja b ) olisin katkera ämmä.

Sun täytyy itse puntaroida asioita. Miksi jäädä suhteeseen? Näetkö että voisit pettää miestäsi jossain vaiheessa (jos näin niin eroa ensin - pettäjän omantunto on todella raskas kanettava, ei kannata ottaa tunnolle? Toisaalta pitää muistaa että yksin jääminenkin on mahdollista ja että sitä oikeaa ei löydykään. Tän viimeisen kanssa taistelin pitkään, kunnes tajusin että parempi yksin kuin väärä ihmisen rinnalla. Minulle ja ex-puolisollekin. Onhan hänkin oikeutettu onneen ja jos mä vaan "varaan" häntä kun en uskalla olla yksin niin on sekin hemmetin väärin.

[QUOTE="jjjjj";25188108]Joku mies jos vastaisi. Tapasin 2v sitten elämäni tähän asti suurimman ihastukseni. Ihastus oli molemmin puolista heti ensi hetkestä lähtien. Jokin kuitenkin meni vikaan ja en tiedä mikä. Itse olin silloin varattu ja hän ei. Nykyään hän myös varattu.
Toivottavasti osuu joskus samanlainen eteen vielä. Muistan samanlaisen kerran aikaisemmin nuoruudesta 16v ja silloin taas poika oli varattu. Nämä ihastukset muistutti toisiaan paljon.
Niin ja kysymykseen, että unohtaako miehet nämä "aikaisemmat" naiset vain tuleeko joskus mieleen?[/QUOTE]

varmaan riippuu siitäkin että kuinka paljon niitä eksiä on, jos vain muutama niin tuskimpa ne silloin unohtuu

no meillä on yhteinen talous ja perhe. Kulissit nyt ei ole varmaan kasassa enään. Pelkään vaan sitä yksin jäämistä ilman ystäviä ja ilman miestä koskaan tai vaan yhden yön panoksi en halua.
Mies rakastaa minua ja olen kysynyt syitä miksi ei halua seksiä mutta sanoo vaan että olen torjunut hänet joskus. Mikä tottakin jos olen ollut ärtynyt.
En halua pettää miestä mutta toisaalta seksittömyys on kamalaa ja seksin takia pettäminen kyllä kiinnostaa.

[QUOTE="jjjjj";25188148]no meillä on yhteinen talous ja perhe. Kulissit nyt ei ole varmaan kasassa enään. Pelkään vaan sitä yksin jäämistä ilman ystäviä ja ilman miestä koskaan tai vaan yhden yön panoksi en halua.
Mies rakastaa minua ja olen kysynyt syitä miksi ei halua seksiä mutta sanoo vaan että olen torjunut hänet joskus. Mikä tottakin jos olen ollut ärtynyt.
En halua pettää miestä mutta toisaalta seksittömyys on kamalaa ja seksin takia pettäminen kyllä kiinnostaa.[/QUOTE]

Lapset mielestäni tosiaan hankaloitaa kuviota - he kuitenkin ovat lapsia eivätkä tälläisestä syystä mitää ymmärrä. Tosin edelleen lapselle kai parhaat on onneliset vanhemmat.

Yksin jäämistä ei saa pelätä. Ei me voidan vaan roikkua toisissa ihmisissä eikä sun tosiaan kannata lähteä tuosta suhteesta heti seuraavaan. Siinä menet äkkiä ojata allikoon - meinaan voit hämääntyä tunteissa. Mitä luulet ihastukseksi onkin ääretön pakko päästä taas roikkumaan jossa kussa toisessa. Ootko koskaan elänyt yksin?

en tavallaan ole elänyt yksin. Kotoa lähdettyäni menin tämän miehen kanssa kaukosuhteeseen. Mieskään ei ole yksin asunut koskaan.

Lapset tosiaan hankaloittaa tätä asiaa. Heille kun haluisin vaan turvallista lapsuutta ja nuoruutta jne.

[QUOTE="jjjjj";25188156]en tavallaan ole elänyt yksin. Kotoa lähdettyäni menin tämän miehen kanssa kaukosuhteeseen. Mieskään ei ole yksin asunut koskaan.

Lapset tosiaan hankaloittaa tätä asiaa. Heille kun haluisin vaan turvallista lapsuutta ja nuoruutta jne.[/QUOTE]

Minkä ikäisiä teidän lapset on? Ja minkä ikäisiä itse olette?

Voihan olla että tää on teillä nyt sellainen kipuilu vaihe, kasvua - ja heräämistä siihen että jotain elämässä jäi tekemättä/kokematta. Se lienee ihan normaalia sekin että jahkaa menneeseen tai niihin juttuihin mitä jätti tekemättä.¨

Pystyisittekö miehen kanssa puhumaan paremmin kaikesta, ei pelkästään seksistä? Voihan meinaan olla että miehelläsi on samankaltaisia tuntoja kuin sulla - häneltäkin jäännyt se "itselleen eläminen" osin väliin. Tässä saattaa tarvita ammattilaista avuksi, meinaan ei ole helppo nostaa pyödälle sanoja : olen miettinyt muita ja pettämistä. Se kun aiheuttaa niin rajun tunnekuohun että voi vaatia ulkopuolista tulkaamaan asian todellisuuden -eli sen että puoliso on tyytymätön. EI ole pettänyt, eikä pettämässä vaan ajatellut vain sitä.

niin ollaan jo kohta keski-ikäisiä eli ei nuoria enään. Lapset on jo taaperoiän ohittaneet aikoja sitten.

Mies ei lähde puhumaan mihinkään mitään.
Tässä varmaan se hankala että itsekään en osaa asioita oikein ilmaista eli tarvisi sen kolmannen osapuolen.

Ei mieskään ole tyytyväinen varsinkaan seksielämään. Harrastaa yksin seksiä kuitenkin.

Minä ainakin vielä jaksan toivoa että hän joka minun sydämeni varasti edes joskus ajattelee minuakin.

Kyllä hän seuraavan suhteen aikana (joka myöhemmin kariutui) kertoikin minulle puhelimessa että ei mikään seurustelusuhde ole tuntunut niin oikealta kuin minun kanssani. Mutta tästä nyt on jo vuosi pari, ja nyt ei olla enää yhteyksissä. Harmittaa kovasti :( Kaipa hän vain on löytänyt sen jonkun vielä täydellisemmän ihmisen rinnalleen....

Yhteistyössä