T
Tanja
Vieras
...kun aikaisemmin on urvahtanut tankattuaan rinnalle. Olikin nyt syönyt isosti mutta tyttöä hiukan hötkyilytti
, silmät lupsahtelivat mutta ei kuitenkaan tarpeeksi. Siispä laitoin tytön sänkyynsä ja ajattelin tassutella; ensin sivellä kädelläni tovin alaselkää ja sitten jättää käteni pieneksi "painoksi" alaselälle kunnes unihengitys syvenee...
No, minäpä sivelin. Vaan mitä teki tyttö (6kk)? Ryhtyi könyämään. Sihkutti ja sihkutti, kiehnäs ja puhisi. Onpas levotonta, ajattelin. Jatketaan kuitenkin. Ja taas sivelin hellästi. Ja yhä tyttö kääntyilee ja önisee. Herkes potkimaan jaloillaan pinnoja. Huitas kädelläänkin. Ja minä sivelin...kunnes hoksasin, että - tyttöhän selvästi yrittää hätistää mua pois siitä häsläämästä!!:headwall:
Lopetin tassutteluni, tai sen yrityksen
, ja kappas, tyttö asettui, rauhoittui, koppas vielä unipupunsa käsiinsä hipisteltäväksi ja...nukahti
:heart:.
No, minäpä sivelin. Vaan mitä teki tyttö (6kk)? Ryhtyi könyämään. Sihkutti ja sihkutti, kiehnäs ja puhisi. Onpas levotonta, ajattelin. Jatketaan kuitenkin. Ja taas sivelin hellästi. Ja yhä tyttö kääntyilee ja önisee. Herkes potkimaan jaloillaan pinnoja. Huitas kädelläänkin. Ja minä sivelin...kunnes hoksasin, että - tyttöhän selvästi yrittää hätistää mua pois siitä häsläämästä!!:headwall:
Lopetin tassutteluni, tai sen yrityksen