tuossa keittelin pinaattikeittoa ja mietein syntyjä syviä. Aattelin kun joku sanoi että olen useinkin itsekäs ja ilkeä täällä palstalla. ja aatoksin, että olenko minä oikeasti, olenko ihan tosielämässä? harvemmin itse en halua pahoittaa kenenkään mieltä mistään, ja jos minulla on huono päivä, mieheni taikka kaverini ja lapseni ovat viimeisiä ihmisiä joille alan purkamaan pahaa mieltä. No mieheni saa kyllä kärsiä useinkin huonosta tuulesta.
jos kaikki on hyvin, niin sitä hyvää palautetta harvemmin tulee ilmaistua mutta se paha olo nousee kyllä monenkin korvaan ja tänne sitä tulee pauhattua useinkin.
Meillä on töissä sellainen kulttuuri että sarkastinen huumori on läsnjä koko ajan, se tarttuu ja sitä tulee käytettyä töiden ulkopuolellakin. tarkoittamatta kuitenkaan mitään.
jos kaikki on hyvin, niin sitä hyvää palautetta harvemmin tulee ilmaistua mutta se paha olo nousee kyllä monenkin korvaan ja tänne sitä tulee pauhattua useinkin.
Meillä on töissä sellainen kulttuuri että sarkastinen huumori on läsnjä koko ajan, se tarttuu ja sitä tulee käytettyä töiden ulkopuolellakin. tarkoittamatta kuitenkaan mitään.